Dead Ground, პროექტი

პროდუქცია < ანონსი < რელიზი < მიმოხილვა < გამოცდილება < ანალიზი < ჩემი პროექტი
User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#21 » 22 Sep 2017 02:56

რამე Continuity მომენტი რო დაუმატო პერმასიკვდილს კაი იქნება. ვაბშე რო ქვრება შენი პროგრესი დამგრუზველია, და თუნდაც ბუტაფორიულად რომ იგრძნო რომ მთლად წყალში არ ჩაიყარა ყველაფერი მე პირადად უფრო გამისწორდებოდა. როგორც დარკ სოულში სულების დაბრუნება.

თუნდაც შენი პერსონაჟი წინა, რომ რაღაც ზომბიდ ცოცხლდებოდეს და გიცავდეს მანამ არ მოკვდება. რაც შორს იყავი მით უფრო ძლიერი იყოს შენი ზომბი. თან ეგრე იმ მომენტს მოხსნი რომ საწყისი ლეველები მალე მორჩება და თავისი ლეველის ჩელენჯზე უფრო მალე მივა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#22 » 22 Sep 2017 03:03

კი ეგ მომენტი ექნება აუცილებლად, მეც მაგის მუღამი მაქვს ხოლმე permadeath-ი როცა არის თამაშებში, რომ გასვლის დროს რაღაც აფგრეიდებს ხსნი და მერე იმ აფგრეიდებით თამაშობ უკვე თავიდან და აღარაა ისეთი მოსაბეზრებელი. აქაც ეგრე იქნება, ნელ-ნელა გახსნი რაღაცეებს და მერე უფრო მუღამი ექნება.

ზომბი საინტერესო იდეაა, შეიძლება რაღაც ეგეთ სტილში მოფიქრება.

ანუ აქ თან ის მუღამი უნდა ჩავდო რომ რანდომ გენერირებადი ლეველები რო იქნება თავიდან გასასვლელად აღარ იყოს მოსაბეზრებელი.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#23 » 29 Sep 2017 07:56

ორი დღეა ვხატავ კემპს სადაც ააფგრეიდებ კოშკებს, იარაღებს, სკილებს და რაღაცეებს.

>>>

კიდე ერთი 2 დღე მოვუნდები მგონი სანამ დავამთავრებ თან ანიმაცია მერე + შეიდერები და ეფექტები..

პახოდუ ამ ჯაზს გააჯაზებენ :guitara:

ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dead Ground

Unread post#24 » 29 Sep 2017 11:14

(Y) ძაან საკაიფოა პროსტა მარცხენა დიდ ყ..ი უფეხო ინვალიდი შემეცოდა )

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#25 » 29 Sep 2017 16:27

ეხლა მივამსგავსე ბაირამ დიჯიდაის გავს მართლა ხო არ დავუტოვო? )))
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#26 » 01 Oct 2017 06:24

ანიმაცია და შეიდერები დამრჩა

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: Dead Ground

Unread post#27 » 01 Oct 2017 07:50

ვა ეს ღამის სცენა კაი სახასიათოა, ის მუსიკაც თავისებურ სტილს მისცემს.
ეხლა რა დონეზეა, მუსიკით და ამ ვიზუალით შეიძლება ლეველების გატესტვა უკვე?
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#28 » 01 Oct 2017 12:21

კი თუ გატესტავ კარგი იქნება, ზოგმა მითხრა დაბალი FPS-ი არისო, მაგრამ არ მივსულვარ ჯერ ოპტიმიზაციამდე და ჩემთან 2000 FPS-ით იწყება და ღამე 400-მდე ჩამოდის მერე. :D

https://www.dropbox.com/s/gbdkhra6h2lka ... d.zip?dl=0
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#29 » 01 Oct 2017 17:47

ძლივს დავამთავრე 4 დღე ამას ვეჩალიჩებოდი. :D

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... ou5_nw5pEo
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dead Ground

Unread post#30 » 01 Oct 2017 21:52

ბიჯო საღოლ ))) რაღაც გემრიელი მულთფილმის ვიდეზა
პროსტა ქარი უბერავს მგონი ძაან ჩქარა ეგეთი სიტუაციისთვის ))

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#31 » 01 Oct 2017 22:12

ბაირამ დიჯიდაი)))) ეხლა ამის კოდის წერა მაგრად მეზარება მთელი ინვენთორი და მაღაზია და 1000 რაღაცა, ერთი ორი დღე შევისვენებ და მერე ისევ ჩავუჯდები საკაიფოდ რო გამოვიდეს.

ხო ქარის სიჩქარეს ხან ავუწიე ხან დავუწიე და ვერ მივხვდი რომელი ჯობია, ვცდი მერე დაბალ სიჩქარეზე კიდევ.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#32 » 11 Nov 2017 02:57

ცოტა პროგრესი არის, ეს ბოლო რამოდენიმე დღეა ჩავუჯექი ისევ. :D

მოკლედ quarters-ი ავამუშავე ნაწილობრივ, ყველა პირველი კოშკის აფგრეიდები მუშაობს უკვე და აქეთ იქით კიდევ ბევრი რამე შევცვალე და საუნდები დავამატე კიდევ.

ახალი სქრინები

>>>

>>>

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#33 » 17 Dec 2017 21:48

ეხლა ავტვირთე ახალი ვერსია, 2 ლეველია ცოტა ბალანსიც არის მაგრამ ჯერ მაინც შესაზავხოშებელია კარგად ყველაფერი. ))) კონტენტი თითქმის 80% მოვრჩი უბრალოდ ჩასმაა საჭირო. რანდომზე როა loot და ლეველები ეგ ცოტა ართულებს ბალანსის საკითხს მაგრამ იმედი მაქვს რაღაცას მოვუხერხებ. https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

>>>

- New, bigger bullets
- Added food drops (restores health)
- Blood effects remain on ground
- Added shift key special
- Added quarters
- Added all towers and upgrades
- Added heat shader
- Added inventory
- Added augments
- Added shop
- Added skills
- Added path indicators
- Added guns
- Added all 25 enemies
- Added new sounds
- Added alternative enemy paths
- Added loot screen
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#34 » 27 Dec 2017 03:06

>>>

v.0.4 https://www.dropbox.com/s/rk9rpj7xks4ki ... d.zip?dl=0

- Added 20 new bosses
- Added new level details
- Added level 4
- Improved collisions
- Added option to show amount of damage dealt

ბოსები მოვრჩი ძლივს, ყველა ლეველზე რანდომზე აგდებს ბოსს და კიდე ერთი ლეველი დავამატე და დავაბალანსე ოდნავ რაღაცეები, სიარული შეჯახება გავაუმჯობესე და რაღაც ბაგები და წვრილმანები დავამატე კიდევ, ნელ ნელა ემსგავსება უკვე რაღაცას. :))
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#35 » 27 Dec 2017 04:48

მაგარი პროგრესია, მაგრამ აი კიდევ უნდა რაღაცეები რომ შეიკრას ბოლომდე.
პირველ რიგში მე რო სიცოცხლე მაკლდება მაგას ვერ ვიგებდი ადვილად და რამე ინდიკაციები რომ კვდები მალე კაი იქნებოდა.

მტრების სიკვდილი რომ უფრო სოჩნი იყოს და მაჩილავა მეტი რჩებოდეს არ იქნებოდა ურიგო.

მტრები არაა წაკითხვადი, ანუ რაღაც generic mob-ივით მოდიან და ვერ ვიგებ ვის რა როლი აქ ან მე თუ რამე უნდა ვქნა ტაქტიკურად რომ კონკრეტულ მტერს დავუპირისპირდე. ბევრი TD არ მითამაშია, მარა სადაც მინახავს ეგ იყო ერთერთი საინტერესო მექანიკა რომ სწორე მტერს სწორი ფორმით დავუპირისპირდე. ანუ სიტყვაზე ყველაზე მარტივი ფორმები ჯავშნიან კაცებზე Armor piercing იხმარო, სნაიპერები რაც შეილება მალე მოკლა, სუსტი მარა ბევრი უნიტი რამენაირად გამოიჭირო და AOE გრანატით მოკლა.

ანუ მაგას თან გასაგები ტაქტიკური ამოცანები შემოაქ, თან მონოტონურობას არღვევს თამაშის ამოცანების დინამიურად შემოტანით. (სნაიპერი გაიჩითა უცებ უნდა ადაპტირდე).

კიდე როგორც მოთამაშეს რა არჩევნები მომეთხოვება ტაქტიკურად ვერ გავიგე. ვეფარებოდი პროსტა უახლოეს ქემპს და ვესროდი. სამი მეპი გავედი არ ვიცი მერე თუ უფრო შემოდის ეგ თემა.

პატარა პრობლები:
ბოსი რო მოდის ეგ მესიჯი მიფარავს ეკრანს და მოვკვდი მაგის გამო.
მაღაზიაში ფარავს იარაღს სტატები, გვერდძე რომ იყოს ტულტიპი?
ფასი რომ ქვემოთაა, და არარი ტულტიპშიც ეგეც დისკომფორტულია.

ეს ერორი ამოაგდო მეორე ტურში რომ მტერი გავიდა ბოლომდე

___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of Step Event0
for object obj_EnemyParent:

Variable obj_Mutafly.obj_GameOver(100295, -2147483648) not set before reading it.
at gml_Object_obj_EnemyParent_Step_0
############################################################################################
--------------------------------------------------------------------------------------------
stack frame is
gml_Object_obj_EnemyParent_Step_0 (line -1)
called from - gml_Object_obj_Mutafly_Step_0 (line -1) - <unknown source line>


თუ დრო გქონდა ამის წაკითხვას გირჩევ ყველა არტიკლის რაც უდევს, კარგი ვეშია
http://www.chaoticstupid.com/trinity-a- ... gy-part-1/
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#36 » 27 Dec 2017 05:18

:guitara:

გაიხარე, კი უნდა რაღაცეები კიდე კარგად რო შეიკრას.

პირველ რიგში მე რო სიცოცხლე მაკლდება მაგას ვერ ვიგებდი ადვილად და რამე ინდიკაციები რომ კვდები მალე კაი იქნებოდა.


ხო, დაბლა რო არის სიცოცხლე მეც შევამჩნიე ეგ რო ზოგჯერ ვერ ასწრებ შეხედვას, შეიძლება თვითონ ტიპს დავადო თავზე როგორც მტრებს ააქვთ.

მტრების სიკვდილი რომ უფრო სოჩნი იყოს და მაჩილავა მეტი რჩებოდეს არ იქნებოდა ურიგო.


მაგას ვჩალიჩობ და ვერ გავაკეთე მაინც კარგად რა, ვერ ვხვდები რა დავამატო, ეხლა ეს damage ს რამდენს აკლებს რო ანახებს მაგან თითქოს ცოტა უშველა. გასხმებია კიდე დასამატებელი მემგონი :))))

მტრები არაა წაკითხვადი, ანუ რაღაც generic mob-ივით მოდიან


ნელ ნელა რო გადიხარ მერე მოიმატებს განსხვავებული მტრები, 25 სხვა და სხვა მტერია სულ. ზოგს damage ააქვს ცეცხლის, poison, shock, ice და ზოგს კიდე მეორე ატაკა აქვს ანუ ახლოსაც ირტყმევინება და ეგეთი განსხვავებები არის და რესისტებიც ააქვთ სხვა და სხვა damage-ზე. პროსტა ხო ვიზუალურად ცოტა ძნელი შესამჩნევია, სხვა TD ებისგან მაინც განსხვავებული სათამაშო გამოდგა.

კიდე როგორც მოთამაშეს რა არჩევნები მომეთხოვება ტაქტიკურად ვერ გავიგე. ვეფარებოდი პროსტა უახლოეს ქემპს და ვესროდი. სამი მეპი გავედი არ ვიცი მერე თუ უფრო შემოდის ეგ თემა.


ძალიან ბევრი სხვა და სხვა გზა არის ეხლა რასაც უყურებ და მაგიტომ მიჭირს დაბალანსება ჯერჯერობით. შეგიძლია იარაღი იყიდო კოშკები დაიკიდო ან სკილები გააუმჯობესო ან აუგმენტები და რავი მაგ მხრივ ძალიან დიდი არჩევანია, პროსტა დაბალანსება უნდა სერიოზული.

პატარა პრობლემებსაც მივხედავ და ეგ ერორიც გამოვასწორე მემგონი უკვე. :)

საერთო ჯამში ანუ ისეთი მინდა გამოვიდეს რო 20 ლეველი იყოს დარანდომებული და permadeath-ის პონტში მუღამი ქონდეს ცოტა რა და სხვა ჩარებს და არტიფაქტებს ხსნიდე ნელ ნელა, რო ცოტა საინტერესო იყოს. ეხლა ყველაზე მეტად ბალანსი აკლია და მტრების ხოცვას რო უფრო მეტი მუღამი ქონდეს მგონი.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#37 » 27 Dec 2017 05:37

>>>

ეხლა დავამატე გასხმები კიდე :D მემგონი რაღაც ცოტა უფრო მუღამიანი გაიჩითა. შეადარე თუ გექნება დრო მერე იგივე ლინკზე ავტვირთე.
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#38 » 27 Dec 2017 06:59

მოთამაშის თვალიდან თუ შეხედავ უფრო ადვილია შედარებით მოფიქრება სოჩნი რომ იყოს. ანუ შეგილია ჩეკლისტი გააკეთო და მიუყვე რა როგორ შეგილია გამოიწვიო ემოცია. მაგალითად მე რო ვთამაშობ:
ჩემს მიერ გაკეთებული დემეჯის ნახვა და გრძნობა მისწორდება
მისწორდება რომ ვხედავ რომ ჩემი ქმედებები იწვევს კონკრეტულ შედეგს
რო ვიბრძვი მინდა რომ ვხედავდე პროგრესს რა გავაკეთე
მინდა რომ თამაშმა აღნიშნოს რამენაირად ჩემი კარგი თამაში (https://www.youtube.com/watch?v=nzodygRPg9Y )))))
მისწორდება Spoils of war, ანუ XP-ს, ლუტის აკრეფის მომენტი.

მერე შეგილია შეხედო თამაშებს სადაც ეგ კარგად არის და დააკვირდე რა იწვევს მაგ feel-ს და ამოკრიფო რისი გამეორებაც შეგილია შენი რესურსით.

მაგალითად Diablo 3 იდეალურია მაგ მხრივ, იმენა ზოგი მტერი როგორ კვდება არის ხელოვნების ნიმუში, ძალიან ბევრი უგემრიელესი დეტალის ამოღება შეილება მაქედან.
Devil May Cry/Bayonetta - ძალიან მაგარია შენი სკილის აღნიშვნის და უფრო დახვეწილად თამაშის მოტივირებაში.

ყველაფერს მაქედან მასეთი შესრულებით რათქმა უნდა ვერ გაიმეორებ მარა ბევრად მიზანმიმართულად შეძლებ გათვლას რა გჭირდება.

მაგალითად ეხა დიაბლოსთან ცა და დედამიწა, მარა ინდი თამაშის პონტში ვაშინგტონში გასკდომის პარტიკლით, კამერა შეიკით და ლუტის პარტიკლით საკმაოდ ნორმალური ვეში გამოვიდა https://youtu.be/QgxTEMllfa4?t=5m33s.

შენც ეხა გასკდომის პარტიკლი რომ დაამატო, ლუტი ცოტა უფრო დიდი პომპეზურობით ამოყარო (დიაბლოს სტილში) და მერე ლუტს რამე მიმზიდველი Glow დაადო + ლუტის აღება აღნიშნო რამე ეფექტით, უკვე 80% თამაშებს აჯობებს feel-ით. დალშე რაზეც დრო და რესურსი გეყოფა შეგილია ამატო.

მტრის დიზაინზე John Romero-ს აქ საინტერესო ვეშები მაგაზე. ანუ ყველა მტერს doom-ში მიცეს თავისი უნიკალური სილუეტი (მაღალი-დაბალი,მსუქანი-გამხდარი,მრგვალი-ოთკუთხა) და ამ სილუეტის შესაბამისი ფუნქცია. და მასე რაღაც 10-ამდე მტრით მეტი შედეგი მიიღეს ვიდრე ბევრი თამაში 100 მტრით აღწევს.

ბალანსზეც და Feature-ებზეც იგივე მომენტია. არ აქ იმდენი მნიშვნელობა რამდენი არჩევანია, რამდენადაც რამდენი საჭირო გზაა ამ არჩევნის გამოყენების. ანუ რეალურად ბალანსიც არაა ეგ, ეგ არის თამაშის დიზაინის დასმა თითონ. ბალანსია უკვე მაგ დიზაინის ოდნავ დახვეწა იმით ორ მტერს დასმავ თუ სამს და ა.შ.

მაგალითები რო მოგიყვანო, სიტყვაზე ავიღოთ სპელების სისტემა:

Morrowind-ში არის რაღაც პიზდეცი რაოდენობის სპელები. მგონი მარტო ინდივიდუალური ეფექტები იქნება 50, რომელსაც კიდე ერთი 200ამდე კომბინაცია აქ. თან არის რეალურად გეიმპლეის შემცვლელი სპელებიც ბევრი. Charm, Berserk, Levitation, Teleport, ერთი 12 სხვადასხვა დემეჯის სპელი - ცეცხლი, ყინული, სიცოცხლის მოპარვა, სიცოცლის დემეჯი, სტატების დემეჯი, სტატების მოპარვა, სტატების ბუსტი, წონის დადება, წონის გალაითება და ნუ მოკლედ ოვერდოხრენა ვეშია ალბათ 3 წელი მარტო სპელები აკეთებს 20 კაცმა.
შედეგია რომ Fireball-ის მეტს კაციშვილი არაფერს ხმარობს თამაშში. ცოტა უფრო ზადროტი მოთამაშეები strength უდემეჯებენ მტერს, მერე მტერი წონას ვეღარ ატარებს და ვერ დარბის და შორიდან კლავენ მაგ მტერს ისრებით.

მიზეზი მარტივია, მტერი არის ტუპოი. პროსტა Health აქ და ტუპად გირტყავს. და აი ნახრენა გჭირდება რომელიმე 200 სპელიდან.

Baldur's Gate 2-ში არის ასევე 200 პიზდეცი სხვადასხვა სპელი, ოღონდ ერთი განხვავებაა. მტრებს ადევთ ბევრი სხვადასხვა რესისტანსები, აქვთ სხვადასხვა ატაკები და ეფექტები მტყვნელი და ამის ხარჯზე უკვე სასიცოცხლო მნიშვნელობას იძენს ეგ სპელები. მოვა ვიღაც ყლე Mindflayer შენ მთავარ warriors ან Mages Mind Control-ს გაუკეთებს და დანძრეული გაქ ადგილობრივად. ამიტომ მთელი ეგ mind protection, magic protection, summons და ათასი ჭინკა სპელი უცებ ხდება საჭირო და აქტიალური.

არის კიდევ უფრო ჭკვიანურად მოფიქრებული თამაშები რომლებიც 10ჯერ ნაკლებ სკილებს და სპელებს იყენებს, პროსტა ბევრ გამოყენებას აძლევს მაგათ.

ანუ ზოგადად რამდენ სკილსაც აძლევ მოთამაშეს, იმაზე 10ჯერ და 20ჯერ მეტი ჩელენჯი და გამოყენება უნდა მისცე მოთამაშეს მაგ სკილებისთვის. იმიტო რო სკილის გამოყენება კი არ არის Fun, საინტერესო Challenge-ის გადალახვაა Fun, სკილები პროსტა მეტ ინდივიდუალობას და მრავალფეროვნებას ძენს ამ გადალახვის პროცესს.



ხო დემო ვნახე, უფრო სოჩნი გახდა მარა აი რო მოგწერე მაგაზე თუ გეყო დრო ბევრად კაი გახდება მგონია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#39 » 27 Dec 2017 18:09

ხო საინტერესო თემებია და ვეცდები ასე თუ ისე მოვაბა თავი ეგეთ რაღაცეებს. ჯერ ბალანსი საერთოდ არ არის თითქმის ძალიან უცებ შევკარი ყველაფერი და მაგიტომ მუღამიც არააქვს დიდი თამაშს, მაგრამ ეხლა ნელ ნელა ვაბალანსებ რაღაცეებს.

იანვრის ბოლოს მინდა Early Access-ში გავუშვა თუ გამომივა და მოვასწარი ყველაფერი და მერე player feedback თან ერთად უკვე დავხვეწავ რაც დასახვეწი იქნება.

კიდევ რამოდენიმე ლეველს მოვრჩები და მერე პატარა ტრეილერსაც გავუკეთებ. :)
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: Dead Ground

Unread post#40 » 28 Dec 2017 19:21

Random events and travel screen

>>>
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Return to “Digital”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests