https://www.youtube.com/watch?v=5SgRNougNOk ჯიგარმა თამაშის შემდეგ 9 დაუწერა, ახლა დგას და განიხილავს რა *ლე სთორი აქვს ქინგდომ ჰართსის და დაბალბიუჯეტიანი ანიმეს დონის :D:D:D:D არაა ცუდი იუთუბერი ეს იდეაში და რო გადახარშა ხია ეს.
მესმის ნოსტალგიის თემა მინიმუმ 10 წელი რო ოცნებობ რაღაცაზე, მერე თამაშის პროცესში ყველაფერი მოგწონს და რო დაიწმინდება მერე გირტყავს. Phantom Pain-ს ორი წელი ველოდე და ძალიან დამარტყა ბოლოს, ორი კვირა დეპრესია მქონდა ))) უბრალოდ რო დავხურე მაშინვე აღვიქვი ეგ მომენტი რო ძალიან ცუდი სთორი იყო, თორე პროცესში ჩემებურად ვცდილობდი გამემართლებინა ყველაფერი და მაინტერესებდა საით წავიდოდა, თვალს ვხუჭავდი აბსურდებზე, როცა პარალელურად ვგრძნობდი აშკარად.
ვიდეოს კომენტარების გადახედვაც ღირს, ემატება კრიტიკულად განწყობილი ხალხი, ერთმა კარგი შედარება გააკეთა Mortal Kombat 9 პონტშიაო, რაც მართალია პრინციპში, იქაც მასე ხდებოდა ძველი ივენთების გავლა და მერე იცვლებოდა, პროსტა Mortal Kombat 9 იყო სიქველი და არავის მოუტყუებია რიმეიქიაო, პირიქით soft reboot გამოდიოდა, ამას კიდე რიმეიქი ჰქვია, რაც ძალიან დიდი ტყუილი გამოდის ფინანსური სარგებლის მიღების მიზნით :D
ეხლა ეს ტექნიკურად რო ჩამოვყვეთ:
ექშენ ედვენჩერივით ითამაშება - check
სანახაობრივი ექშენია - check
სათამაშოდ იოლია და ერთიანად ფილმივით გადიხარ - check
სერიოზულად ლამაზი skybox ადევს მიდგარს თავზე და ძალიან სცენურს ხდის ფილმივით - check
მუსიკაც იგივე მელოდია როცაა არანჟირებული, მანდაც ძველი შეგრძნებები ამოდის - check
მოდელირება მაგარია - check
განათებაც ანრეალ ენჯინშია საკმაოდ რეალისტურად და რეალიზმის ფანებს გაუსწორდებათ - check
ხოდა ახლა ტექსტურების ხარვეზებს, დაბალ რეზოლუციას (გრაფიკული შედარება FF15-თან https://i.imgur.com/8t8QfsK.jpg https://i.imgur.com/7rR5d3f.jpg), გრაფიკულ ბაგებს და ერთმანეთში გადასულ მოდელებს და ტექსტურებს, კომბატის ნაკლებ სტრატეგიულობას სადაც AI-საც ვერ არეგულირებ და 70% გაწელილ ფილერ საიდკვესტებს ნაკლები ყურადღება ექცევა.
ქალაქსაც სინამდვილეში skybox რო მოხსნა იმ პიზდეცი რენდერით, ვაგზალია ჩვეულებრივი, ძველს მხატვრული მიდგომა და აბსტრაქტული მინიმალიზმი ხდიდა ატმოსფერულს, ეს რეალისტურია. ნუ მასშტაბურობის და დეტალიზების თვალსაზრისით Arkham Knight-ის და Witcher 3-ის შემდეგ ამ ქალაქზე უბრალოდ ვერ ილაპარაკებ.
ამ ყველაფრის გათვალისწინებით 8 და 8.5 რო დაწერონ რევიუერებმა ჩვეულებრივი ამბავი მგონია დღეს, იქ ცალკე ბრენდი, იქ ცალკე ჰაიპი. დიდ IP-ებს გარანტირებული აქვთ უნამუსოდ ქულების მოხიკვა. 9 მგონია უკვე მიკერძოებული თემა და ზედმეტად სუბიექტური და 10 აბსურდია რაც გეიმსპოტმა ქნა (Phantom Pain-ზეც იგივე იკისრა).
რაც შეეხება თუ როგორ გაგრძელდება:
გამორიცხულია ორიგინალის ყველა ლოკაცია და ივენთი ორ თამაშში ჩაატიონ ამ ტემპებით. ხუთი თამაში მაინც სჭირდება თუ ამ დონეზე მიახლოებულად უნდათ გამეორება მიდგომების. ამიტომაც დასჭირდათ ამ ბედის შეცვლა რო ყველაფერი სხვანაირად განვითარდეს და ნახევარზე მეტი ლოკაციები და ივენთები ამოჭრან. არადა რეალურად ამათ ჰქონდათ შესაძლებლობა რომ მიდგარი ასეთ დონეზე არ ეჩვენებინათ და გაჰყოლოდნენ სიუჟეტს უფრო სწრაფი ტემპით. ორიგინალში მიდგარი 10%-ია დაახლოებით მხოლოდ, ხოლო დასახლებული ლოკაციები მარტო მიდგარი არ არის, უბრალოდ რანაირად უნდა დაასახლონ თავისი კვესტებით ახალი ლოკაციები გაუგებარია. ასევე ორიგინალში გვიან ხდება მიდგარში დაბრუნებაც, სად უნდა ჩაატიონ ისევ ამხელა მიდგარი რომელმაც 100გბ წაიღო? )) open world-ის ტრაკი არანაირად არ ექნებათ, მაქსიმუმ რაღაც ფსევდო გააკეთონ, გახსნილ სამყაროში თვაგდასავალი გამორიცხულია, მთელი FF15 დასჭირდათ სამაგისოდ და ეგაც მეჰ. ძალიან დაჩეხილი და გაურკვეველი მომავალი ელოდება ამ პროექტს და კიპერას დაკვირვების არ იყოს 3 ინსტალაცია მაინც უნდათ ფანბოებს რო მიხვდნენ რა *ლეობასთან აქვთ საქმე და პასუხი დააბრუნონ )))