მაქსიმალურად იზოლირებული გადაწყვეტილებები, რომლებიც ეხება მარტო ლოკალურ ქვესტ კლასტებს და ამ ყველაფრის გამოკვეთილი შედეგი უკვე მოქმედებდეს დანარჩენ ქვესტებზე
ეს საინტერესოა, მარა უფრო ზოგადი. ვერც კონკრეტულ სტრუქტურას ვერ ვამუღამებ (მთლიანი თამაშის) და ვერც მაგალითს ვერ ვიხსენებ (RPG).
ყველაზე კომპლექსური მაგ მხრივ რაც მახსენდება არი Middle-earth: Shadow of War (MAFIA3-ია კიდე, მარა ის დეტალურად არვიცი). მანდ არი ესე ორკების სხვადასხვა ბანდები და იმ ბანდების მეთაურების ხელში ჩაგდების მერე უკვე ცვლი მთავარ სიუჟეტს. ბანდებს ერთმანეთი კიდიათ, უტრაკებენ, მარა ბოლოს გამოდის ბანალური - რა ძალებით დაარტყავ მთავარ მტერს და ვინ იქნება შენ წინააღმდეგ.
ვიჩერის სიუჟეტური კომპლექსურობის მქონე თამაშში ეგ რო გააძრო მთავარ სიუჟეტურ მექანიზმათ ჩათვალე რო სხვა ჟანრის თამაშს გამოუშვებ. მარა რომც გააძრო ვერბალური, "ბანდების გარდა" კიდე უამრავი სხვა ტიპის ცვლადის (აქტივობის) შეტანა მოგიწევს და რამდენიმე ეგეთი რანდომ მექანიზმების, ერთ სრულფასოვან სამყაროში, ერთიან ორგანიზმად ამუშავება უკვე კუკუშკა თემაა (მე ესე ვხედავ ყოველშემთხვევაში).
უშუალოდ ვერბალურ ურთიერთობებს რაც შეეხება, იქნება მარტო ავტომატურად დაგენერირებული ფრაზები, რაც თუნდაც ვიჩერის მხატვრული ღირებულების მქონე მეინსთორის ვერ მოჭამს და დიდი ალბათობით გამოვა რაღაც მისტიური ღადაობა.
აი Minecraft, Subnautica, The Forest და მსგავსი სურვაიველები, სადაც არაა უშუალოდ NPC-ებთან კონტაქტი და ვერბალური ურთიერთობის რთული ფორმები, უფრო ახლოა მაგ იდეასთან მგონი. კაკრას ეგეთი სტრუქტურით ქაჩავს ეს თამაშები.
Cyberpunk მე მაგ ფორმატში ვერ ვხედავ.
პ.ს. კონკრეტულად ამ თამაშის კონტექსტიდან რო არ გადაუხვიო ამ პოსტის მეტს ამ თემას აქ არ გავავრცობ.