სტატიის დაწერა მეზარება, შევეცდები რაცშეილება მოკლეთ მოვხაზო ექსფერიანსი.
აქ რა ამ თამაშს რაღაც შინაგანი უთანხმოებები საკუთარ თავთან. აი რაღაცას რო უნდა რო იდეალური იყოს და სუ რო იტანჯება თვითგანვითარებაში ეგეთი ტიპია. თამაშობ და მომენტებში შეილება გაგამწაროს დეველოპერის რამე სირულმა გადაწყვეტილებამ და ჯადოსნურის განცდის დროს უცებ თვალში თითი გთხაროს. მთლიანი ამ ნაწილის ისტორიაც ეგეთია. ჯერ ოპტიმიზაცია, მერე სიუჟეტი, მერე გეიმფლეი. ყოველთვის რაღაც პატარა ნიუანსები არ აძლევს იმის საშუალებას რო გამოაჩინოს თავის მთლიანი სილამაზე და რეალურად განუმეორებელი ხარისხი.
სერიოზული, მარა კაპრიზნი ქალივით არი, სახეს გაგაცლის თავიდან, აგინებ, დაიკიდებ, მარა მერე ისევ დაუბრუნდები, იმიტო რო ნაბო** ხარ და იცი რო რაღაც ფასეულია ამ ყველაფრის უკან. ზუსტად ეგრე მომივიდა და უცებ 60 საათიან ნეტარებას დავეუფლე.
რადგან აქ სავარაუდოთ ყველას ნათამაშებიგაქვთ, პლიუსებზე დეტალურად აღარ დავწვრილმანდები, მარა ერთს ვიტყვი რო გოთემი ესეთი მაგარი გაკეთებული ვერასდროს ვეღარ იქნება. პატარა და 120% დამუშავებული, საინტერესო და კომპლექსური, ერთმანეთთან ჰარმონიულად შერწყმული დეტალებით. ყველაზე ახლო პარალელს GTA3 გავავლებდი. ერთი სიტყვით აღფრთოვანების ღირსები არიან გაკეთებული სამუშაოსთვის.
კიდე რაც გამორჩეულად მომეწონა, ეს იყო სტელსი, ძაან ვიკაიფე . არცერთ შესაძლებლობას არ ვტოვებდი ფარულად და ელვისებური სისწრაფით ამეხია სახე ნებისმიერი ტიპის მოწინააღმდეგესთვის.
ძაან დამევასა ბეტმობილი და ტანკის რეჟიმი კონკრეტულად (მამენტ რიდლერის რბოლოს ეპიზოდებიც ძაან საკაიფოა). ტანკით ყველა რეკორდი მოვხსენი, რაღაც მაგარი დინამიური და თავბრუდამხვევი ეპიზოტები იჩითებოდა და სრულიად კმაყოფილივარ, ძაან სწორი განვითარება იყო. ტიპებმა ყველა ფორმიტ გაუკეთეს ინტეგრაცია ტრანსპორტს.
ძალიან მომეწონა (სპოილერი) ქალაქის ტრანსფორმაციის მომენტებიც. ეგეთ რამეს 32 წლისავარ და მართლა არ ველოდი.
ასევე გამოსაყოფია ქვესთებისადმი მიდგომა, გახსნილი სამყაროსთვის ალბათ იდეალური მიგნება - იღებ საიდს ერთი ქვესთლაინის სახით და აქცევ ერთ დიდ მისიათ, რომელსაც აქვს ერთგვარი კულმინაცია. ძაან მაგარია და რუტინულ კონტენტს ვაფშე სხვა აღქმას აძლევს. მაგის გამო არც ბაზების გაწმენდა მომბეზრებია და არც თაუერების განთავისუფლება.
ეს მომენტი რო გადავიღე, რაღაც გაურკვეველ და აუთვისებელ სივრცეს უყურებდი, მარა ეხა უკვე დეტალურად ვიცი ყველა ადგილი და ასწორებს
https://i.imgur.com/qJpqdlg.jpgსიარულის დროს ახლოს მისულ კამერას, რომელსაც წინა ორი ნაწილი ვერაფრით ვერ შევეგუე, უბრალოდ ოფციებიდან "კამერის ტრიალის დროს გაბლურება" გაუთიშე და უპრობლემოთ გავიარე თამაში
https://i.imgur.com/chnJL2J.jpgამ ტიპის ქალაქში ფრენის მომენტებზე ატმოსფერული მგონი თამაშში არაფერი არ იყოფილა
https://i.imgur.com/v6q74kg.jpg . სიამოვნებით ვნახავდი სხვა ტიპის მსგავს გამოვლინებებს, ძაან მაგრად აცოცხლებდა გარემოს.
კოსტუმის სკინი ერთხელ რო შევცვალე და დარჩა
https://i.imgur.com/TOrSji9.jpg . რაღაც ამაღლებული ბეტმენის მაგივრად მომავლის სპეც დანიშნულების ჯარისკაცივით დავრბოდი და გამისწორდა.
ქალაქში უბრალო ხეტიალისას გადაღებული კადრი
https://i.imgur.com/W8uU1RN.jpg ძაან გამისწორდა ეს მომენტი
https://i.imgur.com/6v5oDZF.jpg ისეთი გაკეთებულია საწყის სცენაში, რო საწყენი იქნებოდა თავისუფალ რეჟიმში რო ხელმიუწვდომელ ლოკაციათ დაეტოვებინათ
https://i.imgur.com/xV2G3uP.jpgრიდლერის ფაზლების მეინ ქვესთის დონემდე აყვანის იდეა მაგარი დიდი შეცდომაა ამ თაამშის, მარა 2 ფაზლის გარდა, რომლებიც რაღაც გაუგებრობის გამო ვერ დავძლიე, ყველა საინტერესო იყო, მითუმეტეს როგორც ერთიანი პროცესი და ნუ ბოლოს პირში რო მივართვი დაღლილმა ეგეც ცალკე სიამოვნებად დარჩა
https://i.imgur.com/orWnYpB.jpg