თამაშის დირექტორის Tore Blystad-ის Official PlayStation Magazine UK-ისთვის მიცემული ინტერვიუდან ცოტაოდენი დეტალები მინდა დავწერო. ნუ პრონციპში დიდი სენსაციური ვერაფერი ვნახე, საკმაოდ მაგრა უჭერენ ერთ ადგილს, მაგრამ რაღაც საინტერესო მომენტები მაინც იყო:
თამაშის დასაწყისში, 47 თავის ყოფილ კოორდინატორ დიანას კლავს, რომელიც მას სიკვდილის წინ, ჩიკაგოში, გოგონას სახელად ვიქტორიას მოძებნას სთხოვს.
თამაშის მთავარი ბოროტმოქმედის როლში, ცნობილი ბიზნესმენი ბლეიკ დექსტერი იქნება. რომელიც ჩვენთვის უცნობი მიზეზის გამო, ასევე ვიქტორიას ეძებს.
გოგონას მოძებნას, ბლეიკი თავის ქვეშემრდომ უეიდის აბარებს, რომელიც 47 სრული საპირისპირო პერსონაჟია. იგი საქმის მოგვარების ხმაურიან მეთოდებს უფრო ხშირად მიმართავს.
47-ს, უეიდის გარდა, კიდევ ბევრი საინტერესო მოწინააღმდეგე ეყოლება, მაგალითად ბლეიკის შვილი, კოჭლი ნეონ დექსტერი.
Absolution-ის მოქმედება წინა ნაწილის დასრულებისთანავე იწყება.
კითხვაზე, დაბრუნდება თუ არა ჩვეულად დიდი და თავისუფლად გადაადგილებადი ტურები თამაშში. შემქმნელები კონკრეტული პასუხისგან თავს იკავებენ.
სადემონსტრაციო ვიდეოში ნაჩვენები ინსტინქტს (კედლებში ხედვის შესაძლებლობა), განვითარების რამდენიმე საფეხური ექნება.
ჟურნალისტებს ასევე აინტერესებდათ, 47-ის მიერ გოგონას პოვნის შემდეგ, დაემსგავსება თუ არა თამაში რაიმეთი ფილმს, ლეონი. რაზეც Tore-ს პირდაპირი პასუხი არ გაუცია, მაგრამ მსგავსი მომენტების არსებობა არ გამოურიცხავს.
კითხვაზე, არის თუ არა Absolution სერიის თავიდან დაბადება, როგორც Tomb Raider. რესპოდენტი პასუხობს, რომ არა. თამაშის სამყარო და ხასიათის საფუძვლები, იგივე დარჩება.
ვისაც სტატიის ბოლომდე გადაკითხვა უნდა, შეუძლია
მოცემული ლინკები გადაამოწმოს. ინფო საკმაოდ მოზდილია, შესაძლოა კიდევ რაიმე საინტერესოს აღმოჩენა.