Deus Ex 3 - ეს არის ბევრის მიერ პატივცემული RPG-ის სიკველი, რომლის მოქმედებაც ისეთ 5 მეგაპოლისში ვითარდება როგორებიცა შანხაი, დეტროიდი და მონრეალი. ჩვენი მთავარი გმირი, სახელად სემი, შემთხევივით მეგა-კორპორაციების ომის ეპიცენტრში ხვდება, სადაც იგი თავისი თავს პოვნას ცდილობს. მაგრამ უბრალო დაუდევრობის გამო სემი მოვლენების ეპიცენტრში აღმოჩნდება.
შემქმნელ ჯგუფს ძალიან უნდა, რომ მთავარი გმირი რაცშეიძლება ადამიანური გამოვიდეს და ამისთვის ძალღონეს არიშურებენ. აქედან გამომდინარე მოთამაშეები შეძლებენ ადამის აპარტამენტებით სარგებლობას, მისი ფოტო ალბომების დათვარიელებას და კიდევს სხვა ამგვარი პატარა და ატმოსფეროში გაღმავებისთვის საჭირო მოქმედებების ჩატარებას. ამასთანავე მთავარ პერსონაჟს ქალებთან ურთიერთობისას სხვადასხვა შეხედულებები ჩამოუყალიბდება, რომლებიც შემდგომში საერთოდ სხვადასხვა გადაწყვეტილებამდე მიგიყვანთ. ბევრი მათგანი საბოლოოდ ღალატსთვისაც კი მზად იქნება.
თამაშში წარმოდგენილი პერსონაჟების ანიამცია უმაღლეს დონეზე იქნება შესრულებული ხოლო ეს პირველ რიგში მოთამაშეებს დაეხმარება, რადგან ამათუიმ მიმიკის საშუალებით მოთამაშე შედარებით ადვილად შეძლებს დიალოგებში თავისი გზის მონახვას რითიც ბევრი პრობლემას აარიდებს თავს.
ბოლოსკენ კი შეგახსენებთ, რომ Deus Ex 3 იქმნება PC, PS3 და Xbox 360-ისთვის, მაგრამ გამოსვლის ზუსტი თარიღი ჯერ ცნობილი არარის.
- სიუჟეტი:
- "თქვენ ხართ მონადირე, რომელმაც ბრძოლის დროს ხელი დაკარგა"
- თქვენი პილოტის სახელი - Faridah Malik
- სავარაუდოთ, ორიგინალის პერსონაჟები თამაშში წარმოდგენილები არ იქნებიან.
- თამაშის მექანიკა:
- "If you try to run at the enemies, 2, 3, 4 bullets and you’re dead."
- ავტომატიურად რეგენირებადი სიცოცხლე
- საფარის გამოყენების შემთხვევაში და შეტევის დამთავრების დროს ირთვება ხედვა მესამე პირიდან.
- დამასრულებელი დარტყმების ანიმაცია მრავალფეროვანია და დარტყმის ძალაზეა დამოკიდებული.
- გმირს მის გარშემო განლაგებული ნივთების გადაადგილება და ზოგი მათგანის დამცველი ფარის სახით გამოყენება შეუძლია.
- შესაძლებლობა - მოკლული ან გათიშული მოწინააღმდეგეების ხელში აყვანა და დამალვა.
- თამაშში მოცემულია შვილდისარი, რომლიდან ნასროლი ისარიც მოწინააღმდეგეებს კედელზე მიაჭედებს.
- ხელჩართულ ბრძოლაში ადამი მოწინააღმდეგეებს ერთი დარტყმით კლავს.
- სიცოცხლისგან განსხვავებით, ენერგიის მაჩვენებელი ძალიან ნელა ივსება, ავსების პროცესი მხოლოდ მისი მაჩვენებლის სრული განულების შემდეგ იწყება.
- სხეულის სხვადასხვა ნაწილების დაზიანება ამოღებულია.
- თამაშში მოცემულია რობოტი BoxGuard Droid, რომელიც კუბიკიდან იშლება ("literally, a robot that unfolds from a perfect cube")
- სემხვედრთან გამოლაპარაკება უაზრო ფრაზებით არ დასრულდება.
- დიალოგები სიტყვიერი ბრძოლების სტილშია შესრულებული, რომელში გამარჯვების შემთხვევაშიც თქვენ აუცილებლად მიიღებთ სასურველ ინფორმაციას - ნიჩია (თავიდან ცდა), დამარცხება (პერსონაჟი თქვენთან საუბარზე უარს აცხადებს).
- "დიალოგების ხე ძალიან რთულია და თქვენ მასზე საშუალოდ 6-8 საათს დახარჯავთ."
- აუგმენტაციები (სულ 20 ცალი) შეძენა ნებისმიერი თანმიმდევრობით "Limb Clinic" შეგიძლიათ, შემდგომი განვითარება გამოცდილების ქულების საშუალებით ხდება (ყველა მათგანს 4-5 განვითარების საფეხური გააჩნია)
- ხელმისაწვდომ აუგმენტაციებს შორის არის:
- გაუმჯობესებული ხედვა (ხედვა კედლებში და მათი ანალიზი დასანგრევად სლაბი ადგილების გამოსავლენათ)
- აზრების კითხვა (დიალოგების პროცესში)
- ქვეცნობიერის მართვა
- Claymore (რამდენიმე მოწინააღმდეგის ერთდროულად განადგურება)
- დაშვების სისტება "იკარუსი" (სიმაღლიდან გადმოხტომის დროს იღებთ ნაკლებ ზიანს)
- ძალის გაზრდა
- ჩამონტაჟებული კლინიკა
- ხაკერული მოდული
- "ხელის გაზრდა" (splayed hand - მოცემულია ვიდეოში)
- ყველა დავალებას შესრულების რამდენიმე ვარიანტი ექნება.
- ქალაქის ზომა Fallout 3'ის ხელა არ არის, მაგრამ ამის მიუხედავად მასში უამრავი ქუჩა, სახურავი, სარდაფი, კანალიზაცია, შიდა ფართები და სხვა საინტერესო ადგილებია მოცემული - ერთი სიტყვით, გამოსაკვლევი ბევრია.
- ვთქვათ თუ ასრულებთ მისია "A", ამასობაში კი პოულობდ რაიმეს რასთანაც ურთიერთქმედება შეგიძლიათ (მაგალითად, რაიმე სისტემის დახაკვა), უცებ თქვენი კოლეგები დაგირეკავენ და გკითხავენ "რას აკეთებ?", გმირი პასუხობს: "რაღაც გამოვრთე". ამის შემდეგ გააგრძელებთ დავალების შესრულებას და აღმოაჩენთ, რომ დავალების ფინალიც ზუსტად იმ ტერმინალის დაცვის სიტემის გამორთვა იყო, რაც თავიდან გათიშეთ. ანუ დავალებების შესრულების დროს, ლოკაციებში გადაადგილება და მოქმედება დასკრიფტული და სწორხაზოვანი არ იქნბა. მწარმოებლები ნებას გვრთავენ და ყველანაირად ხელს უწყობენ მოცემული ტიპის გეიმფლეის.
- შეგიძლიათ იაროთ და გამოიკვლიოთ ქალაქი, აიღოთ საიდქვესტები, ესაუბროთ გამვლელებს, იარაღით მოვაჭრეებს და მთავარი სიუჟეტური კომპანიის მიუხედავად აიმაღლოთ გამოცდილება. ლოკაციების ზომა Deus EX 1'ზე ოდნავ დიდი იქნება.
- მწარმოებლებმა თამაშიდან Multitools ამოიღეს, რითიც ხაკერობა უფრო პრივილეგიური გახდა. ხაკერობა რაღაცით თამაშ "Uplink" წააგავს.
- ახალი ეფექტების მისაღებად, მინების სხვადასხვა კომბინაციები იქნება ხელმისაწვდომი. მაგალითად, მისაწეპებელი-მინა. თამაშში ყუმბარების რამდენიმე ვარიანტი იქნება. აფთიაქები და კვების ნივთიერებები ხელუხლებელი დარჩება.
- თამაშში 15 ტიპის იარაღი იქნება წარმოდგენილი. ზოგი მათგანი ლეტალური, ზოგიც კი არა. ყველა მათგანი აღჭურვილი იქნება სპეც შესაძლებლობებით და სროლისთვის ყველას საკუთარი ტიპის ტყვია ექნება.
- თამაშში სტელსი ძალიან მნიშვნელოვანი მომენტია.
- თუ ვინმესგან ინფორმაციის მოპოვებაა საჭირო, თქვენ ჯერ მოგიწევთ მისი "გაგება" და სწორი მიდგომის შერჩევა. სამი ცდა გაქვთ, მას კი სამი "კონტრ-შემოტევა". პასუხი შეიძლება იყოს დადებითი, ნეიტრალური ან უარყოფითი. თუ სეივს გადატვირთავთ, დიალოგის თემა შეცვლილი დაგხვდებათ.