მარტო რო შევეხოთ მაშინ რაც თქვა კაცმა პირველ პოსტში.
ინდის ხისტად განსაზღვრული განმარტება არის ინდივიდუალური მეწარმე, ანუ ის ვინც თავისით ყიდის საკუთარ პროდუქტს. ამაზონ.com იქნება თუ სემიჩკის ბებია.
მაგის გარეთ ხალხი მოიხმარს ძალიან ცვალებად და კონტექსტზე დაფუძვნებულ ფორმატში. ვისაც როგორ უნდა და როგორ ესმის ისე ატრაკებს ამ ტერმინს.
მინდიას როგორც მივხვდი ორი პრობლემა აქ.
1) რომ არ მოწონს რომ ოდნავ მაინც მოზრდილი Team-ები სარგებლობენ იგივე ინდი პრივილეგიით რასაც გარკვეული რაოდენობა მოთამაშეების და პრესის ანიჭებს სოლო და დუო დეველოპერებს. რადგან განსხვავებული მაშტაბის თავდადებაზე და შრომაზეა იგივე პოზიტივი განაწილებული დაუმსახურებლად.
2) არ მოწონს რომ თავს იმართლებენ შედარებით დიდი დეველოპერები ხარისხის ნაკლებობაში ამ ინდი პრივილეგიით. ან შეილება თითონაც არ იმართლებენ, მარა მოთამაშეების გარკვეული ნაწილი ამართლებს.
და აჰა პირდაპირ ვუპასუხებ.
არა ძმაო, მე არ მიტყნ*ვს ტვინს არცერთი ეს ფაქტი. იმიტომ რომ ჩემ ყოველდღიურობაში ასეთ რამეს არ ვეჩეხები ხოლმე. 10 წლის წინ რო გეკითხა ალბათ უფრო დაგთანხმდებოდი.
რაც შეეხება შენი პოსტის მეორე ნაწილს. რომ ინდი თამაშებს გადმოწერ და რაღაც ასპექტი ნაკლული აქ ხოლმე. ნუ პირველ რიგში ეს ინდი ფენომენი არაა.
მეორე რიგში როგორც წესი ფასით რეგულირდება ეგ პრობლემა ხოლმე. არის A კლასის თამაშები, B კლასის თამაშები უფრო იაფად, C კლასის თამაშები კაპიკებში. და მიღებული პრაქტიკაა ყველა სფეროში რომ ფასის და ხარისხის თანაფარდობით იყოს არჩევანი მომხმარებლისთვის.
მაგ ორი ასპექტის ნახვით, და რამდენიმე სტიმის რევიუს წაკითხვით ან lets play'ს გადახედვით, როგორც წესი კარგი წარმოდგენა მექმნება როგორი ექსპერიენსია და მაგის მიხედვით ვწყვეტ გადმოვწერო თუ არა. ამიტომ არც ეგ არ მაწუხებს დიდათ.
უფრო მეტი ექსპერიმენტალური თამაშები რო მიტაცებდეს უფრო გამიჭირდებოდა მაგის გარკვევა. მაგრამ ჩემთვის ეგ ბუნებრივი და გარდაუვალი side effect-ია ნებისმიერი ექსპერიმენტალური პროექტის, და მანდ გარანტიებს არ ვითხოვ.
ვისაც ჩემგან განსხვავებული ექსპერიენსი გაქვთ ამასთან კიბატონო. მაგაზე არც, და ვერც შეგეკამათებით.
დალშე პაბლიშერი, მაბლიშერი, ინდი, მინდი არის სხვა პრობლემებზე და საკითხებზე გამოპასუხება და არ ეხებოდა ამ საკითხებს.