რაც ვნახე და წავიკითხე, ერთ-ერთი მთავარი ღირებულება იქნება უშუალოდ ბუნება და ქალაქები, ანუ გარემო. დაჭერილია ობიექტების გაბარიტების ძალიან რიალისტური ზომები, რაც თანამედროვე განათების ეფექტებთან ერთად მართლა გაცოცხლებული წარსულის შთაბეჭდილებას ახდენს. ტყეებში ვერ ნახავთ ვერცერთ ერთნაირ ხეს, ხოლო ქალაქებში უნიკალურადაა დამუშავებული როგორც გარე სივრცეები, ასევე ნაგეობობების ინტერიერები. ამ ყველაფერს თან ერთვის ლოკაციებისთვის სახასიათო გახმოვანება, ანუ ხმები და რათქმაუნდა ამინდის ეფექტები, რომლებიც მგონი ამ დონეზე შესრულებული ჯერ არცერთ თამაშში არ ყოფილა.
ფაუნა - თამაშში მოცემულია 200 სახეობის ცხოველი, ფრინველი და თევზი. ნებისმიერი მათგანს აქვს რეალური ქცევის და ურთიერთმედების ფორმა.
ირმები და ბიზონების ტიპის ცხოველები, ერთად, ჯოგის პრინციპით გადაადგილდებიან, ტურები ლეშს ეძებენ, კალმახი მდინარის დინებას ებრძვის, მგლები თავიანთ მსხვერპლს წრიულად ესხმიან თავს, ოპოსუმს შეუძლია თავი მოიმკვდარუნოს, მღრღნელები ფუღუროებში იმალებიან, ხოლო მტაცებელი მფრინველები ჰაერის ტალღების მეშვეობით კრეფენ სიმაღლეს. მოცემული პრინციპით, ყვენალი ერთ რთულ ეკოსისტემას ქმნიან, რომელშიც ყოველდღე გადარჩენისთვის ბრძოლა უწევთ.
დატჩ ვან დერ ლინდის სახელგანთქული ბანდა და მათი ბანაკი - ბანდაში შესულია 23 ადამიანი კაცები, ქალები დეტალურად გაწერილი ისტორიით და ხასიათებით. მათ შორის არის თამაშის მთავარი გმირიც.
ბანდის ბანაკი ყოველთვის ცივილიზაციისგან მოშორებით არი განთავსებული და საჭიროებს მომარაგებას გარკეული ტიპის რესურსებით. ამის გარდა შესაძლებელია მისი სხვადასხვა მიმართულებით განვითარება.
მოთამაშე საკუთარი ვალდებულებების შესრულებით, ან მათი იგნორირებით განსაზღვრავს მისადმი დამოკიდებულებას და სტატუსს ბანდის შიგნით.
საკუთარ კოლეგებთან ურთიერთობა გაგიყვანთ სხვადასხვა ტიპის აქტივობებზე, გაგაცნობთ სამყაროს ამბებს და საინტერესო ისტორიებს.
ცხენი - თამაშში იქნება 19 სხვადასხვა ჯიშის ცხენი აპალოაზა, არაბული, მუსტანგი და სხვები. ნებისმიერი მათგანი განსხვავდება მონაცემებით და ხასიათით. ცხენის რეგულარულად მოვლით, მას გაეზრდება გამძლეობის მაჩვენებელი და გაცილებით რთული იქნება მისი დაფრთხობა.
ოთხფეხა თანამგზავრისთვის თამაშში არსებობს დეტალური ამუნიცია, ასევე სხვადასხვა ტიპის საჭმელი და ტონიკები, რომლებიც გარკვეული დროით მის პარამეტრებს გაზრდის. შესაძლებელია ვიზუალის დეტალური რეგულირებაც. ცხენი ასევე არის ბარგის განსათავსებელი საშუალება, რომელზეც შეგიძლიათ დაკიდოთ, როგორც ნანადირევი, ასევე იარაღები და ტანსაცმელი.
თავისუფლება - თავისუფალი "როლფლეის" ფარგლებში შეგიძილიათ მატარებლების ძარცვა, ვალების ამოღებაზე და ჰედჰანტზე მუშაობა, სახლების და ეტლების გაქურდვა, აზარტული თამაშების თამაში, ნადირობა, თევზაობა, თეატრში სიარული, ცეკვა, დუელებში მონაწილეობა, ბრძოლა შიშველი ხელებით...
თავისუფალი და სიუჟეტური თავგადასავლების პარალელურად მოგიწევთ ისეთი პარამეტრების კონტროლი როგორიცაა შიმშილი, ძილი და პირადი ჰიგიენა. ასევე ტანსაცმლის გამოცვლა, ცხენის, იარაღის მოწესრიგება და სხვა.
სხვა საინეტესო ფაქტები:
- ქალაქებს თავიანთი საიდუმლოებები აქვთ. არცერთ, ყველაზე უბრალო გამყიდველსაც კი არ მიყავს საკუთარი ბიზნესი ცალსახად პატიოსანი გზით. ზოგიერთი მაღაზია დაკავებულია არალეგალური გვერდითი საქმიანობით. თუ მოახერხებთ მის ტერიტორიაზე მოხვედრას, ხელმისაწვდომი გახდება მათი ფარული შემოთავაზებებიც.
- თამაშში მთავარი კრაფტის ადგილი არის კოცონი. კოცონთან შეგილიათ მოამზადოთ როგორც რაიმე გემრიელი, ასევე უფრო მნიშვნელოვანი რაღაცეები, როგორიცაა ჭრილობების მოსაშუშებელი წამლები, ტყვიები, ამუნიცია და სხვა
- სიუჟეტი პირველის მოვლენებიდან 10 წლით ადრე იღებს სათავეს და ბანდის ყველაზე აქტიურ პერიოდს ეხება.
- თამაშში მოცემული იქნება პირველი ნაწილის მთლიანი რუკა.
- თამაშისთვის შეიქმნა 190 მუსიკალური კომპოზიცია.
- თამაშის დეველოპმენტი მიმდინარეობდა 7 წლის განმავლობაში.
ეს არის სხვადასხვა წყაროებიდან წამოღებული, მიზერული ინფორმაცია, უბრალოდ ზოგადი შთაბეჭდილების შესაქმნელად თამაშზე რომელშიც ძალიან დიდი ყურადღება ეთმობა დეტალებს და ამასთანავე არის უზარმაზარი მაშტაბების. იმედია მალე მოგვეცემა რეალური შთაბეჭდილების დაგროვების საშუალება და აი უკვე მერე დეტალურად გავარჩიოთ თუ რა მოვლენაა RDR2.