დაახლოებით ორი თვეა ამ პატარა პროექტის წარმოება მიდის და ნელნელა ფინიშსაც უახლოვდება. Steam-ზე ადგილი ნაყიდია და სავარაუდო თარიღად 30 აპრილი გვაქვს აღებული.
თამაშს Unity ძრავში ვაკეთებ მეგობართან ერთად, რომელმაც დაწერა თამაშის მექანიკები, ერთობლივად განვიხილავთ იდეებს და ვდებთ თამაშში: ის პროგრამული, მე - ლეველ დიზაინერული კუთხით.
SLICE-ის იდეაა გაჭრის მექანიკების გამოყენებით ობიექტების იდენტური ფერის სამიზნეებისთვის მოხვედრება (კი, შეიძლებოდა უკეთ ახსნა, თუმცა ქვემოთ გიფები უკეთ ხსნის მექანიკას).
სათამაშოდ გამზადებულია 5 World-ი, თითოში 10 Light და 10 Dark ლეველი, ჯამში 100 ლეველი. რაოდენობის მიუხედავად, ვცდილობ თითოეულმა ლეველმა მოთამაშეს ახალი რაღაც მისცეს და არ მოაბეზროს თავი, იქნება ეს ახალი მექანიკის შემოტანით თუ მათი გამოცდის ახალი გზების შეთავაზებით.
ამჟამად მიმდინარეობს ლეველების ბოლო "გადავლა", სადაც წვრილმან დიზაინერულ თუ ფაქტობრივ შეცდომებს ვასწორებ. ვცდილობ მაქსიმალურად ამოვიღო ისეთი მომენტები, რომლებიც ხელს უშლის 'უკვე ამოცნობილი გზის იოლად გავლას'.
პარალელურად ვდებთ ვიზუალურ დანამატებს და ვწერთ მუსიკას, რომელიც, ვიზუალთან ერთად, იაპონურ სტილში ზის.
აქვე მადლობა ყველას, ვინც დაინტერესდით და გატესტეთ ლეველები მათი შექმნისას, იმისთვისაც, თუ ბოლო პოლიშამდეც გამიტესტავთ. ახალ ბილდს ავტვირთავ როგორც კი შევძლებ.
იქამდე თემა გახსნილი იყოს, ბილდის დადებამდეც თუ იდეა ან რჩევა მოგივათ - არ მოგერიდოთ დაწერა