Dishonored II, აღწერა [PC, PS4, Xone]

კონკრეტული თამაშები < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
User avatar
Natalie
Posts: 249
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#21 » 15 Sep 2017 13:27

Death of the Outsider DLC იქნება დღეს და მე პრელოადი შემიძლია, იმიტორო ადრე ვიყიდე, მაგრამ ვერ ვითამაშებ ჯერ, სამსახურში ვზივარ ) უსამართლობაა.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#22 » 15 Sep 2017 13:29

სამართალი Outsider-მა ჭამა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Natalie
Posts: 249
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#23 » 15 Sep 2017 17:23

აუთსაიდერს ვაჭმევ სამართალს სახლში რომ მივალ :> და დავწერ მერე შთაბეჭდილებებს.
მეორეზე წერა ეხლა არ მინდა, ჰაი ქაოსით გავედი, ემილით დავხურე და ყველაფერი დავხოცე გარშემო. გოუსთით რო გავალ მერე გავაზიარებ ვრცლად =დ კორვოთი მინდა მეორე გეიმფლეი.

User avatar
Natalie
Posts: 249
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#24 » 18 Sep 2017 14:32

გულდაწყვეტილი ვარ ძალიან :<
ალბატ თან უფრო იმიტო, რო მოლოდინი მქონდა დიდი და იმედგაცრუება კარგად ვერ ავიტანე =დ თამაშზე მეტად ამ დიელსის ველოდებოდი.
თავიდან კარგად იწყება ყველაფერი, ვიზუალიც კარგი, ლეველ დიზაინიც. ბეიზ თამაშს არ ჩამოუვარდება არაფრით. განსაკუთრებული არაფერი, მაგრამ კარგია.
ანიმაციები დახვეწილი, ახალი ფაუერები კარგი თავის კომბინაციებით, მოკლედ კარგად მიდიოდა ყველაფერი, სანამ ენდინგი არ ვნახე და არ დამავიწყა ეს კარგი, რასაც თავიდან ვფიქრობდი. იმენა თვალები ამეხილა :DD
მეორე რო გვანახეს გამოსვლამდე და აუთსაიდერი რო გამოჩნდა იქიდან მოყოლებული ვამბობ, რო ქარაქტერ დიზაინის შეცვლა იყო სისულელე და არამარტო აუთსაიდერის, პირველის მერე სახეების და ვაბშე სხვა ყველა პერსონაჟის დიზაინის ესე "გაპრიალება" იყო შეცდომა, ვითომ თანამედროვე დიზაინზე სულელურად მორგება, მაგრამ აუთსაიდერს მოხვდა ყველაზე ძაან და ყველაზე შესამჩნევად + ვოის აქტორის შეცვლა, რავი. ძალიან ძლიერი და მნიშვნელოვანი პერსონაჟი რო 12 წლის ბიჭს ემსგავსება იმის გამო, რო სახე "გაუპოლიშეს" - ტეხავს.
მაგრამ არ აღმოჩნდა არქეინისთვის აუთსაიდერის მაგ დონეზე გაბანძება საკმარისი როგორც ჩანს და ბარემ ვაბშე დედაც მოს**ვნიაო და დადეს ეს დიელსი.
დაანონსებიდან სერიოზულ სთორის ველოდებოდი, იმიტორო იდეაში აუთსაიდერის სიკვდილი არ უნდა ყოფილიყო მარტივი ამბავი, მითუმეტეს ვიღაც ბილი ლარკისთვის და საერთოდ მაგ სთორის შექმნა არ უნდა ყოფილიყო ესეთი მარტივი არქეინისთვის.
სთორის რო თავი დავანებოთ ჯერ თვითონ გეიმფლეი არის ისეთი გამარტივებული, რო მომენტებში პროსტა ავტოპილოტზე ვტამაშობდი, ჩელენჯი საერთო არაა რა სირთულეზეც არ უნდა ჩაირთოს. არ გაქვს არჩევანი გინდა თუ არა ძალები.
ბოუნჩარმების და კრაფტინგის მუღამი უკვე მეორედან აღარ იყო, მარა აქ საერთოდ იუზლესია ეგ აითემი რა გზასაც არ უნდა ირჩევდე.
ლოკაციები ბოლოსკენ უკვე არც არაფერი აღარაა, პროსტა რო გაიხედო და დასქრინო ეგეთიც აღარ არის არაფერი. რამე თუ არის ისეთი მოკლეა, რო აზრი არ აქვს, მაგის ყოფნა/არ ყოფნას. და მერე მიდიხარ ვოიდში და ეს სთორის პონტში კეთდება ისე, რო ვიღაც ბილისთვის აუთსაიდერამდე მიღწევა და მითუმეტეს მოკვლა არის walk in the park.
დაუდი, ჩემი საყვარელი პერსონაჟი პირველიდან მოყოლებული ჯერ მეორეში ხო ერთი წამითაც არ გამოაჩინეს, კოზირივით ინახავდნენ ამ დიელსისთვის და რაც ვნახე იმის მერე ვერ ვხვდები რატო. პირველის დიელსიში ესეთი სთორის მატარებელი პერსონაჟი, ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი, რადიკალურად გამოცვლილი მეინ სთორის მერე, სულ სხვა თვალით განახებენ, რადენ რამეს დებენ, იდეალურად იყო დაუდის ისტორია დაწერილი. ბოლოს მოყავთ იმისთვის, რო განახონ როგორია სიბერეში და მერე ძილში გაიპაროს ტიპი.
ენდინგი იყო ისეთი ნაგავი, ისე ჩამიჯვა, რო მგონი, ყველაფერს ველოდებოდი მაგის გარდა, რო
► Show Spoiler

ტაში, მეგობრებო.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#25 » 29 Nov 2017 04:52

ხომ what ze fuck was that
ჯერ "კეთილი" ენდინგით და სტელზით დავხყრე და ძაან ანტიკლიმატური იყო. მართალია ყველაფრის კითხვით თავი მოვიკალი მეთქი მოვიტყუები მარა უფრო მეტი დატვირთვა გაასწორებდა ბოლოს.
ეხა მაჩილავით მივხურავ ბარემ და ვნახოთ ეგ უფრო თუ გაასწორებს.

ვინც აპირებს 5 მისიაა დაახლოებით 7 საათის ბაზარი. ორიგინალი კამპანიის რუკებს იმეორებს ერთი თუ ორი მისია. საინტერესო იმითაა ბილითი თამაში რომ სულ 4 power გაქვს და უფრო ფოკუსირებული, მაზგავიკი თამაში იჩითება.

მარა რაც power აკლია, გაჯეტებით იცოცხლე. 50 კაცს ერთად ისე გათიშავ ან მოკლავ ერთდროულად ნახევრამდე არ დაგივა ამუნიცია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#26 » 01 Dec 2017 00:32

იგივე პრობლემაა გეიმპლეის კომბატისასაც. დაჟე რამე რო იყოს ხმლით მოკლავ ერთი 7 კაცს ერთად Very Hard-ზე ცოტა თუ დაუმუღამებ. ხალხის გათიშვაზეც იგივეა.
იმდენად მონსტრი კაცი ხარ გინდა Power-ებით, გინდა მაგეების გარეშე რომ რაღაც ნახევარღმერთ ნინძა მასტებს უნდა ებრძოდე. გარდები რაღაც ჭიანჭველებივით არიან, დადიხარ ჭყლიტავ.

რეალურად მოქნილობის და გაჯეტების გათვალისწინებით ალბათ ერთერთი ყველაზე Overpowered მასტი ხარ გეიმპლეიში, დაჟე God of war-ებში და ეგეთებში უფრო დაუცველი ხარ ვიდრე აქ.

მოთამაშის კონტროლერი და ლეველდიზაინ/AI არაა ერთმანეთთან კარგად შეხამებული. დაჟე Thief-ში სადაც ბევრად მოუქნელი და დაუცველი მასტი ხარ, უფრო რთული ლეველები იდებოდა. პატრულირებდნენ მტრები, კამერები ეყენა, რობოტების მოკვლა უფრო რთული იყო. ლეველები უფრო დიდი იყო და საფიქრალი.

და აქ მაგაზე კიდე ორჯერ მეტია საჭირო რო ნამდვილი გემრიელი ჩელენჯი და გეიმპლეი შეიკრას.

და მოთხოვნილებაც კაკრას მაგისი გამიჩინა, იმიტომ რომ ეს კონტროლერი და ყველაფერი თავის Power-ებით და გაჯეტებით გემრიელია. ამის დასუსტება არ გამისწორდებოდა, მინდა ასეთი პიზდეც ასასინი ვიყო და ლეველი მომერგოს.

ამასთან ერთად ეს სტელზის პრიორიტიზება არანაირად არაა გამართლებული ამ თამაშში. არც სიუჟეტი უწყობს ხელს და არც გეიმპლეი. იმენა ნაბოზარი ასასინი კაცი ხარ და გაიძულებენ რაღაც გაუგებარი არსებასავით მოიქცე. რაღაც პიტერ პენი ფერია გამოდიხარ იმენა Stealth Playthrough-ზე, ჩერეზ ჟოპუ პრინციპებით და Prank-ებით ანეიტრალებ Target-ებს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dishonored II

Unread post#27 » 01 Dec 2017 00:56

ისეთი სიუჟეტიაქ სისხლს უნდა სვავდე ტიპების. მარა მე გამისწორდა ფაუერების გარეშე სტელსი. ჯოისტიკით ისე რო გახვიდე რო არავინ არ დაბრიდო ვაფშე არ იყო მარტივი. და აი ლეველები იმდენად ენით ალოკილია ზომების პრეტენზია არ გამიჩნდა მე.

PC ზე დავითრევ და ფაუერების გარეშე კომბატ სტელსს მივცემ. მაქ მაგის მუღამი გაყოლილი.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#28 » 01 Dec 2017 01:09

იგივეა რაც გათიშვა რა ეგ, პროსტა მოკვლა სტელზით ბევრად მარტივია არ გიწევს მოხრჩების ლოდინი.
ერთადერთი რჩება სისხლის კვალი მგონი და მაგან შეილება დაძაბოს გარდები.
ერთადერთი კაიფი მე კომბატიდან მივიღე როცა ერთ 20 კაცს ერთად აიკიდებ და მერე რამე გაჯეტებით აჩეხავ. ოღონდ პირველ ნაწილში უფრო გამოდიოდა ეგა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#29 » 02 Dec 2017 08:29

Death of the outsider - კომბატითაც დავხურე.
საერთო ჯამში იმედგამაცრუებელი DLC არის. კონტენტი ცოტაა ახალი, სამი პოვერი გეძლევა მარტო თამაშიშას. პირველი Blink-ის ვარიაციაა (Mark and Recall), ოღონდ უფრო შეზღუდული. მთავარი მუღამი რაც ედო, რო Mark გააკეთო და მერე როცა გინდა Recall კომბატიტას დიდად არ გამომადგა. მეორე Civilian-ად თავის გასაღების საშუალებას გაძლევს მაგრამ ერთი აუქციონის გარდა არც ეს გამოდგა. მესამე შედარებით საინტერესოა, შეგილია იფრინო გარშემო სულივით და რუკაზე Mark უქნა Item-ებს და მტრებს. გაჯეტებიდან მგონი ერთი ორი ბომბი და გამთიშავი ელექტრო ისრები დაემატა.
მისიების მხრივ 5 მისიაა, აქედან 1 უეჭველი მახსოვს რომ ორიგინალი კამპანიის რუკაა, კონსერვატორიაში რომ Witch-ებს ებრძოდი. 1 ახალი რუკა ორჯერ მეორდება, ხან ღამით გადიხარ იგივე ქუჩას ხან დღისით. დანარჩენი ორი რუკა ძალიან პატარა იყო.
ხარისხით რავი საშუალო სტატისტიკური Dishonored რუკები იყო, არაფერი განსაკუთრებული.
სთორი ნაგავია, ძალიან იმედგამაცრუებელი.


თუ ყიდვას აპირებთ 4$~5$-ზე მეტი ნამდვილად არ ღირს. დაჟე დღევანდელი მასიური უნამუსობის პირობებში ძაან ძვირია ამაში 20$. ძაან ცოტა ახალი კონტენტია და მთავარი მუღამი რაც დაგიდეს Outsider-ის მოკვლა ძაან ბანძი გამოდგა. სიუჟეტიც რეალურად მიზერულია.
► Show Spoiler
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dishonored II

Unread post#30 » 02 Dec 2017 11:20

ანუ ჩისტა ფულის გამო გაკეთებული ვეშია. ვნახავ მაინც, მომენატრა მეორე და აი კაკრს ერთად შეილება გადავლა PC'ზე.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#31 » 02 Dec 2017 16:25

უფრო რაღაც თითქოს მუღამის პონტში გააკეთებინეს თიმის პატარა ნაწილს და მერე პაბლიშერმა შეფუთა არასწორედ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: Dishonored II

Unread post#32 » 10 Jan 2018 13:00

///ვანილაზე ვწერ, DLC შმLC არ ვიცი ჯერ///

ახლა ვთამაშობ და აღფრთოვანებული ვარ, არის მინუსები მაგრამ მთლიანობაში ძაალიან გემრიელად მიდის. XBOX-ზე თამაში მეთანაღრებოდა თუმცა დიდ ეკრანზე ეს მასიური შენობები დიდი კონტრასტული განათებებით ცალკე ღირებულებაა თამაშის.
არამისის ლეველის მექანიკა <3

ბაჩოს საყვარელ ფრაზას მოვიშველიებ ლაკონურობისთვის - "სულში წავიდა" :D
I won't miss.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dishonored II

Unread post#33 » 27 Dec 2018 15:42

უყურე, უყურე, შევედი ტორენტზე, გადმოვწერე Death of the Outsider, ავიკეცე ხელები და დავბრუნდი ქალაქში: https://i.imgur.com/O7igxgq.jpg / https://i.imgur.com/nOZvfvA.jpg / https://i.imgur.com/cbkmFCF.jpg / https://i.imgur.com/oqLRA7W.jpg
იდეაში ბილი მომწონს როგორც პერსონაჟი, კარგად გადმოსცემს სამყაროს ხასიათს რომელშიც ცხოვრობს. არაფერი რო არ უვარგოდეს ამ დამატებას სიუჟეტის მხრივ, ატმოსფერო და ვიზუალი არსად არ წასულა. დავდივარ ექსკურსიაზე მგონია თავი.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dishonored II

Unread post#34 » 04 Jan 2019 23:01

დავხურე.
არი საწყისი ლოკაცია, სადაც დაუდს ანთავისუფლებ - დიდი ვერაფერი, მარა თამაშის საერთო ფასეულობის სიმაღლეზე.
შემდეგ მოდის, ერთი დიდი ლოკაცია, რომელზეც ორი დიდი ჩაფტერი ხდება თამაშის, მარა ისეა რო ერთის შიდა ლოკაციასავით არი მეორე და ეთიანად ღია არაა. გაკეთებულია ძაან მაგრა, მეორეს სუპერ ლეველების სტილით და გემოვნებით. პატარა რაიონივით არი თავის პატარა ისტორიებით და საინტერესო ექსფლორაციით.
არი ერთი ძველი ლოკაცია, კუნცკამერა, რომელიც თითქმის მთლინადაა გადაკეთებული. მაგრამ იმის გამო რო ნამყოფი ხარ, მაინც ისეთ ეფექტს ვერ ახდენს.
და არი საიდუმლო მაღაროს, ორ პატარა ჩაფტერად გაკეთებული ლოკაცია, რომელიც საკმაოდ უსახურია თავისი აზრობრივი კონტექსტის გამო.

მთლიანობაში ისე ხდება, რო მაღალი შთაბეჭდილების ლოკაციებით იწყებ და ნელნელა ვარდება მაგ მომენტის ინტერესი, რაც ტეხავს. პროსტა მთლიანობაში მშვენიერი დოზა გამომივიდა თამაშის და ერთი სამი საღამო იგივე ატმოსფეროში გავატარე რაც უკვე მონატრებული მქონდა.

სიუჟეტის მხრივ ნატალის კრიტიკა რაღაც დონეზე მესმის, მარა იქიდან გამომდინარე რო მე პირველის მოვლენები ძაან ბუნდოვნად მახსოვს, დაუდისადმი დიდი ინტერესით არ ვიყავი განწყობილი და ვთვლი რო ბუნებრივად ვითარდებოდა ყველაფერი. თვითონ უცხოს დრამატურგიაც გასაგები იყო, რაღაც სუპერგმირად არაა გამოყვანილი და ჩვეულებრივი მსხვერპლია გარემოებების. ანუ იმის თქმა მინდა, რომ მთლიანობაში გასაქანი აკლია და თან თითქოს ყველაფერი ნორმალურია, თვითონ სამყაროს ხასიათიდან გამომდინარე. ბოლოს ხდება დემისტიფიკაცია მთავრი ბნელი ძალის, რომელიც რეალურად ყველაზე მტკივნეულ თემას მაინც გახსნილს ტოვებს - ადამიანის და მის გარშემო სიცარიელის (abyss) რომელშიც იგი არსებობს და ვერაფერს უხერხებს.


პ.ს. თითონ თამაშის ფუნდამენტური მოვლენები ცუდათაა ახსნილი. მაგალითად ვერ გაიგებ რატოა მაინცდამაინც მაღაროში "აბესის" გადასასვლელი. ვერ მიხვდები რანაირად გარდაქმნა დანამ ეს ტიპი ღმერთად და ეგეთი დეტალები გაუგებარია და აშკარად განმარტება ჭირება.

პ.ს. კიდე ერთი მინუსი ჩემთვის. უაზრო საკითხავი. ძაან ბევრი საკითხავია იდეაში და რო კითხულობ არაფერს არ გაძლევს უმეტესი ინფორმაცია. რის გამოც მნიშვნელოვანს ხანდახან არც აქცევ ყურადღებას.

პ.ს. თამაშის გეიმფლეის რაც შეეხება, დავხურე ისევ საილენთ ასასინის ფორმატში, არავინ არ მომიკლავს, არავის არ დაუნახივარ და ამ ფორმატისთვის სიძნელე ისევ ნორმალურ დონეზე იყო.

პ.ს. რამდენიმე რანდომ კადრი https://i.imgur.com/L4vlmIT.jpg | https://i.imgur.com/axzVFKG.jpg | https://i.imgur.com/ixvMPUf.jpg | https://i.imgur.com/2zLmAP7.jpg | https://i.imgur.com/UtXTZ6S.jpg | https://i.imgur.com/B7nX4xq.jpg

პ.ს.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: Dishonored II

Unread post#35 » 03 Aug 2020 06:13

ვთამაშობ და ვიზუალური დამუშავებით უმაღლესი ხარისხის თამაშია. ექსტერიერები გასაგებია რო შეიძლება ფერების შეხამებით ეფექტური გახადო და მერე ზოგს ელამაზოს და ზოგს არა, ბევრი აკეთებს ამას, მარა ტიპებს ინტერიერები და შიდა განათებები აქვთ ისეთ დონეზე დამუშავებული რო გაწურულია მგონი ენჯინი, archviz დონეა რა, ძალიან მაღალი დონის CG პროფესიონალების ხელი ეტყობა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dishonored II

Unread post#36 » 03 Aug 2020 11:59

ეგ ვიზუალური თემა ხო ტოპ დონეზეა და პლიუს გეიმფლეი, თითონ გეიმდიზაინის კუთხითაც, ყველა ლოკაცია რაღაც თავისას გაძლევს. ტიპები იმენა იჯდნენ და ფიქრობდნენ ყველა ტურზე როგორ გაეხადათ ერთმანეთისგან განსხვავებული და თან საინტერესო. სერიოზული შრომა და ნიჭია ამ თამაშში ჩადებული.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: Dishonored II

Unread post#37 » 06 Aug 2020 08:55

აუ ამ ბოლო სიძნელეზე ყველაფერზე ვნადირობ - რუნებზე, ბოუნჩარმებზე, ნახატებზე, ბლუპრინტებზე,, ბოლომდე ვაექსპლორებ ყველაფერს, რამდენჯერმე უკან დავბრუნებულვარ რო გამელუტა ადგილები, ხოდა თითო დანახვაზე, რაც ერთ წამში ხდება, ლოუდინგი მიწევს. არამისის მენშენმა სერიოზულად შემაწუხა, არ ღირდა მგონი ამ სიძნელეზე თამაში, ნახევარ დროს ლოუდინგებში ვატარებ, პატარა თავის გადაყოფაზე მხედავენ ის ჩემისები, ჩელენჯი კი არა მაზოხიზმი გამომივიდა. თან ნუ გინდა ნორმალზე იყოს ახლა ეს და გინდა ჰარდზე, ეს სტელსი მეტზე აღარ მიდის, რაცაა ესაა, ეს სირთულე კილომეტრზე რო უზრდის მხედველობას არ მგონია საერთოდ სწორი მიდგომა. პროსტა დევნა და ერთი სააათი გუდვები არ მევასება თორე დავდგებოდი და შემოვაწყობდი ყველას კარადის ტავზე და ვივლიდი თავისუფლად, პროსტა ნუ მუღამი არ აქვს ასე რა. სეივით და ლოუდითაც მარტივდება იდეაში და აზრი ეკარგება მაგ სწრაფ დანახვებს, დავალოუდებ და ამოვეფარები, მორჩა და გათავდა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dishonored II

Unread post#38 » 06 Aug 2020 09:23

Ghosting იდეაში არაა გათლილი პირველ playthrough-ზე ხოლმე. რო იცნობ კარგად ლეველს უკვე ეგ თემაა. პროსტა რამდენიმე დახურვის მომენტი აღარაა აქტუალური დღევანდელობაში დიდად.ამიტომ იმენა სტელზის ფანებისთვისაა ეხა ეგ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: Dishonored II

Unread post#39 » 06 Aug 2020 09:26

ბიჭო მევასება გოსთინგი, მაგით ვიღებ სიამოვნებას :D რაღაცნაირი დაძაბულობაა და როლში შევდივარ. Human Revolution-შიც მასე ვიყავი და პურველ Dishonored-შიც. პახოდუ ხალხს არ ვხოცავ და გათიშვითაც თვინი თუ არ მო**ეს მირჩევნია გვერდი ავუარო, პროსტა წამიც ძლივს უნდა დანახვას და ვსიო მერე ლოუდები ))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: Dishonored II

Unread post#40 » 06 Aug 2020 12:05

იმაზე არაა გათვლილი რო ტიპების გაგუდვა დაგეზარება :) შენ თუ პირველ გასვლაზე იმენა მატრიცის დადება გინდა და ისე გასვლა რო არავის არ შეეხო, თან ყველაზე მაღალ სიძნელეზე, მაშინ ბუნებრივია რო გიჭირდეს. სადაც ვახერხებდი ვთიშავდი ტიპებს და სიამოვნებით გავიარე მთელი თამაში, მარა მე ფაუერები არ მქონია და იმენა ეგეთი გასვლის მუღამში ვიყავი. ფაუერებმა პირველში მაგრად ჩა**ვა იმერსიაში, თავის ჩითერული ბუნებით. აქ რო მომცეს ეგ არჩევანი სერიოზულად დავაფასე

Return to “Game”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 165 guests


cron