SLaYeR wrote:ჩემი აზრით ზღვარია ეს. ისეთი შემთხვევაა რო პატარა გადაცდომაზე უცებ შეიძლება არ გაამართლოს თამაშმა, TD არის თითონ ეგეთი ტიპი რო ვერ ურთიერთობს კარგად სხვა მექანიკებთან და თუ ურთიერთობს იმატაც ითრევს და თავის ყაიდაზე გადმოყავს, აი მანდ გავლა თუ ბალანსირებულად გამოვიდა და მოთამაშიც ჩართულობა დარჩა, ისე რო სხვა მექანიკებს უფრო მოემატა აზრი ვიდრე TD მექანიკას, მერე უკვე მუღამი მოდის მაგარი რომელიც დროის გასაყვანზე ბევრად მეტი ხდება, მანდ უნდა გაიარო კაკრაზ თუ გაივლი მარა წინასწარვე ისე დაგეგმე რო გარანტირებული წარმატება იყოს, მაგაში აქ ვართ და გავტესტავთ ჩელენჯებს :D
ასევე მინიმალისტური მიდგომებზეც დასაფიქრებელია. ანუ უმეტესი ელემენტები რომ მინიმალისტური იყოს და რაღაც ელემენტები ბოლომდე გაჯაზებული. მასე მიზანმიმართულობის შექმნა შეილება მოთამაშისთვის, რომ რაღაც კონკრეტულ სკილზე და მუღამზე იყოს მორგებული თამაში.
hellwalker wrote:ქვიშის ფერით მართლა შეილება უფრო ატმოსფერული რაღაცის დადება. წითელის, ყვითელის ან ლურჯის ამოწევა.
http://static3.uk.businessinsider.com/i ... y-road.jpg
თუნდაც უფრო უსახური და დეპრესიული უდაბნო გინდოდეს მაგასაც აქ თავისი ფერწერა
https://peopledotcom.files.wordpress.co ... 000&h=1329
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... ri_C17.JPG
http://www.gamebanshee.com/images/sobip ... 48_img.jpg
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests