PlayStation VR, აღწერა > ვირტუალური სათვალე

პროდუქცია < ანონსი < რელიზი < მიმოხილვა < გამოცდილება < ანალიზი
Riddick
Posts: 11826

PlayStation VR

Unread post#1 » 20 Mar 2014 17:50

Sony-ის ახალი ვიტრუალური სათვალის შესახებ ნეტში უკვე არაერთი ჭორი გავრცელდა. ბოლო დრომდე კომპანია მოცემულზე კომენტარის გაკეთებას ყველანაირი ხერხით გაურბოდა, მაგრამ ორი დღის წინ ალბათ უკვე იგრძნეს მზაობა და Project Morpheus ოფიციალურად წარმოადგინეს - სახელი არ შემშლია, მოწყობილობას რეალურად Project Morpheus ქვია.

>>>

Project Morpheus მთავარი კომპლექტი - 1920х1080 გაფართოვებაზე მომუშავე 5 დიუიმიანი დისფლეი, რომელიც მომხმარებლის თავზე სათვალის მგავსად მაგრდება. მოწყობილობა მჭიდრო კავშირშია PlayStation 4 კამერასთან, მოცემულის მეშვეობით ვირტუალურ სამყაროში ყოფნას კიდევ უფრო დამაჯერებელი ეფექტი აქვს. სათვალე PS Move მოწყობილობასთანაც თავსებადია. თუ მას Project Morpheus გამოყენების პარალელურად დაიჭერთ, მოთამაშე ხელში ხმალს, ან ცეცხლსასროლ იარაღს დაინახავს. დეველოპერების თქმით, მოცემული ტექნოლოგია თამაშში ყოფნის შეგრძნების ჯერ არ ნახულ ეფექტს მოახდენს - მომხმარებელი მოწინააღმდეგესთან ბრძოლის რეალურობას დაიჯერებს. Project Morpheus კიდევ ერთ ღირსეულ შემადგენელს სრული სამ განზომილებიანი ხმა წარმოადგენს.

>>>

კითხვა: რატომ დაარქვით მოწყობილობას Project Morpheus?
პასუხი: "სახელი ბოლო კვირამდე არ გვქონდა. მორფეი სიზმრების ღმერთს ქვია და მოგვეწონა ვარიანტი".

მოცემულ მომენტში Project Morpheus მხოლოდ Thief და EVE: Valkyrie მხარდაჭერით სარგებლობს. მაგრამ მოწყობილობის შესაძლებლობების დემონსტრაციისთვის Sony-ს რამდენიმე განსაკუთრებული დემო ვერსიაც მომზადებულიაქვს. იმის შესახებ თუ როდის და რა ფასად გამოჩნდება Project Morpheus ბაზარზე, ჯერჯერობით არანაირი ინფორმაცია არ არის.

>>>
    ვირტუალური სათვალეების რამდენიმე მონაცემი:
  • კონფიგურაცია: პროცესორული ბლოკი, ყურსასმენი
  • ჩვენების მეთოდი: LCD
  • პანელის ზომა: 5 დუიმი
  • პანელის გაფართოვება: 1920xRGBx1080
  • ხედვის ველი: 90 გრადუსი
  • სენსორები: აქსელერომეტრი, გიროსკოპი
  • ინტერფეისი: HDMI + USV
  • ფუნქციონალი: 3D-აუდიო, სოციალური ეკრანი

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Project Morpheus

Unread post#2 » 20 Mar 2014 18:02

მჯერა მე სონის და მივესალმები ^^ კარგი VR დაპირისპირებები აიწევა, არამგონია სხვა კომპანიებიც გაჩერდნენ
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Project Morpheus

Unread post#3 » 20 Mar 2014 19:08

ახალი თაობის ძრავებთან დაკავშირებულ ამბავს გავს, ყველა კომპანია თავის ვარიანტის გამოშვებას ცდილობს (მაიკროსოფტის სათვალეზეც დაიწყეს უკვე ლაპარაკი და ალბათ ცოტახანში იმასაც ვიხილავთ).

ხარისხის თვალსაზრისით Sony-ისი მეც მჯერა, მარა აი ფასი ალბათ მეტი ექნება ოკულუსზე (თან ნამდვილად არ მინდა რო 10 სხვადასხვა სათვალე იყოს ბაზარზე, თავიანთი ექსკლუზივებით, პროსტა მომხმარებლის წეწვაა და მეტი არაფერი).

User avatar
Mchedlo
Posts: 873

Project Morpheus

Unread post#4 » 20 Mar 2014 20:05

მონაცემები მაინტერესებს ამის, რამდენად აქაჩავენ, რადგან ახლახანს გდც-ზე აჩვენეს ახალი ოკულუსი და იქ უკვე აწიეს რეზოლუშენი.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Project Morpheus

Unread post#5 » 27 Mar 2014 06:52

riddick wrote:ხარისხის თვალსაზრისით Sony-ისი მეც მჯერა, მარა აი ფასი ალბათ მეტი ექნება ოკულუსზე

Morpheus Targeting $249-299 Price
Source
დიდიხანია ამ სონის ვირტუალურ სათვალეს ვაკვირდები, იმედია ახლო მომავალში პრაქტიკული იქნება რაც ჩემი აზრით gaming -ს და საერთოდ entertainment media -ს ძალიან დიდი ნაბიჯით წინ წაწევს. ამაზე რო იფიქრო იმდენი რაღაცა შეიძლება მოგივიდეს თავში... საერთოდ ახალი ჟანრების თამაშები შეიქმნება, პარნუხაზე ხო ლაპარაკი ზედმეტია...

ისე ჩემ პირად აზრს მაინც არ ვიცვლი და როგორც ადრე დავწერე ჩემი აზრით ნამდვილი VR და ნამდვილი მომავალი არის ბიოტექნოლოგია რომელიც უბრალოდ გასცდება სათამაშო ინდუსტრიას და ცხოვრების უმეტეს ასპექტს მოიცავს, როგორც მაგალითად პიროვნებაში აუგმენიტრებული სმარტფონი ))) დაახლოებით ისეთი როგორიც Accel World შია.
>>>
იმედია ჩემს სიცოცხლეში მოვესწრები მსგავს ტექნოლოგიას და მომავალს სადაც ხალხი ერთმანეთთან USB კაბელით დაკონექტდება კაფეში ))).

Riddick
Posts: 11826

Project Morpheus

Unread post#6 » 08 May 2014 03:52

ოკულუსის დემოები ვნახეთ, მარა ამის დემოები მუვის მხარდაჭერით უფრო შთამბეჭდავია
თან რაც პირველი FB იყიდა უკვე ამის მიმართაც ჩნდება სიმპატია ))

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Project Morpheus

Unread post#7 » 04 Mar 2015 07:05

რაღაც საკაიფო დემო დაუდიათ Morpheus-ზე, 2016-ის პირველ ნახევარში გასაყიდად გამოდის უკვე.
მონაცემები:
OLED display 1920 x RGB x 1080 display
120Hz refresh rate
Super low latency
5.7 inch screen, 100 degree field of view
9 LEDs for tracking. 3 LEDs have been added to the headset
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Project Morpheus

Unread post#8 » 06 Mar 2015 11:56

ეგ მონაცემები და ეს შთაბეჭდილებები >>>
კარგადააქ აღწერილი შეგრძნებები

Riddick
Posts: 11826

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#9 » 15 Oct 2016 12:20

გამოვიდა. მაგარი ჰაიპია, ალბათ ნახეთ, მარა მე მაინც ვერ აღვიქვავ რაღაც სათამაშო მოწყობილობათ. დივაისია პროსტა და საინტერესო ვიზუალურ ექსფერიანსს იძლევა. ვლაპარაკობდით ამის ყიდვაზე, მარა ნუ როგორც სათამაშო მოწყობილობა ჯერ არ შემდგარა და ალბათ არ ვიწვალებ ამის საყიდელი რესურსის გაჩითვაზე ჯერ. https://media.giphy.com/media/3o6Zt28yP ... /giphy.gif
ჩვეუკებრივი ექსკლუზივები რო ითამაშო ამით ეგ მაინტერესებს როგორია :hmm:

Riddick
Posts: 11826

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#10 » 07 Jan 2017 04:32

https://www.youtube.com/watch?v=retzIo0fksg
დინოზავრების ზომის "ლაივში" ნახვაზე ნაღდად არ ვიტყოდი უარს
მეგალადონს რო უყურებ ვეშაპს როგორც ჭამს )))

Riddick
Posts: 11826

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#11 » 21 Mar 2017 02:37

რამე შეცვალა VR-მა? მე ინდუსტრიას ნაღდად აღარ ვადევნებ თვალს, მარა ისე დაიწყო ყველაფერი ისედაც უნდა გამეგო რამე ღირებული რო ხდებოდეს იდეაში. ვაფშე ვერ გავიგე რა ნიშა დაიკავა. ჩვეულებრივი თამაშების თამაში როგორც ჩანს არაა მიზანშეწონილი და თავისი უშუალო ფორმატი რაარი საერთოდ?

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#12 » 21 Mar 2017 03:10

თამაშების მხრივ არაფერი და ამსეც იყო მოსალოდნელი, მარა არქიტექტურული კუთხით ბუსტავენ VR რენდერების თემას, ნუ VR დამკვიდრებასთან ერთად ეგ მაგ სფეროში გარდაუვალი იქნება და ალბათ მაგიტომ ცდილობენ მაგ ნიშის დამკვიდრებას.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#13 » 21 Mar 2017 12:49

თამაშების სფეროდან დაიწყო ყველაფერი, მოსალოდნელი როგორ არ იყო
ჯერ მარტო მსხვილი კომპანიების დანახარჯები რო ნახო უკვე ეგეც საკმარისია, მარა რა მიიღეს ვერ დავამუღამე. სუფთა გეიმერული კუთხით არაფერი არ მოხდა. ვიზუალური გაჯეტია, რომელმაც ჯერჯერობით ვერცერთი სერიოზული გეიმფლეი მექანიკა ვერ მიიღო, მითუმეტეს უკვე არსებული.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#14 » 21 Mar 2017 13:42

ხო მაგას ვფიქრობდი/ვამბობდი თავიდანვე რომ რეალურად კონტროლერია ინოვაციური/შემჩვლელი ნაწილი თამაშების და ეს უბრალოდ უფრო იმერსიულს ხდის არსებულ კონტენტს. კონტროლერის შეცვლის გარეშე რაღაც ერთეულ მექანიკებს ერგება თან მარტო.

კონტროლერები ჯერ კიდევ აბსურდულია. რაღაც ჭოჭინაში სირბილი და 12 კამერის სახში დამონტაჟება და 4 მეტრ კვადრატის გამოყოფა და ა.ს. არამეინსტრიმული მოთხოვნებია.

იმენა რაღაც ტვინის ველების წაკითხვით და კუნთების მოძრაობის სკანირებით კონტროლერი მგონია ერთადერთი სალუშენი. ორივე ტექნოლოგია არსებობს უკვე პროსტეტიკებში. ხალხი ხელებს და ფეხებს ამოძრავებს ხელოვნურს.

დადებითი რაც VR-ზე ინტერესმა ქნას შეილება რომ ინტერესი მიეცეს ეგეთ აპარატებს და მოძრაობის ქეფჩერის აპარატებს და მოშნად დაიხვეწოს ეგ ტექნოლოგიები.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11826

Re: PlayStation VR (Project Morpheus)

Unread post#15 » 21 Mar 2017 15:47

საერთოდ გეიმფლეის მხრივ რო წავიდეს სიტუაცია წინ მე ეგ გამისწორდება, იმერსია ისედაც მყოფნის 19 მონიტორზე და 21-იანს არ ვყიდულობ წლებია )) თუ რამე საინტერესო გეიმფლეი მექანიკას გააძრობენ კიდე ბაზარი არაა, მარა იმიტო რო იქ "ძუძუებს" უყურო უფრო დამაჯერებელ ზღაპარში და მერე საათ ნახევარი აზზე მოსვლას ვეცადო ეგრე პოხუი.
მე და სლეიერა რო ვიყავით დემოების სანახავათ და მერე ბანცალით რო წავედით სახლებში ეგეთი საეჭვო ხარისხის გართობა სხვაც ბევრია დღეს.

Return to “Physical”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests