Unread post#174 » 10 Feb 2016 04:39
გეიმფლეი წინაც დინამიური იყო, Uncharted-ის კლონი, დაჟე რაღაცეები ჯობდა კიდეც, რაღაცეები არა. სთორი იყო საქერობა და ზოგადად Tomb Raider-ის სათავგადასავლო სული მკვდარი. ეს ახალი ოდნავ უკეთესი მგონია მარა იმ უბედურ კლიშეებს, სწორხაზოვან ლეველებს და კომბატის მექანიკას არ გაცდებიან. არ ვიცი ვაბშე რა კატეგორიაზე ითვლება ასეთი თამაშები, ალბათ სამსახურიდან დაღლილი რო მიხვალ სახლში, ლამაზ ლოკაციებში რო დადგები და სანამ ძილი მოგერევა გაუჩერებელ ბრძოლებს რო ატეხავ აგრესიისგან დასაცლელად. თავისუფლებას და სააზროვნოს რო არ მაძლევენ ვერ ვამუღამებ ეგეთ თავგადასავლებს, ამიტომ უნახავად დავაიგნორებ.
Tomb Raider (2013) – shortlisted for the WGGB Best Videogame Script in 2013 )))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.