კარგად მახსოვს შარშანდელი, CryEngine 3 სპეციფიურად მოდიფიცირებული ვერსიის სადემონსტრაციო ვიდეო, რომელსაც საკმაოდ დიდი ინტერესით უყურე და მაინტერესებდა თუ კონკრეტულად რა თამაშისთვის იყო იგი განკუთვნილი. მას შემდეგ გავიდა დაახლოებით ერთი წელი და უკვე თვითონ თამაშიც დაანონსდა - საქმე გვაქვს Warhorse სადებიუტო პროექტთან, სახელად Kingdom Come: Deliverance. მოცემულ მომენტში თამაშზე 2K Czech, Crytek და Bohemia Interactive-დან წამოსული, საკმაოდ ცნობილი დეველოპერები მუშაობენ - ხალხი რომელთაც ისეთი თამაშების შექმნაში მიუძღვით პირდაპირი წვლილი როგორებიცაა Mafia, Crysis, ArmA და Operation Flashpoint.
Kingdom Com: Deliverance - ეს გახლავთ საკმაოდ ამბიციური RPG პროექტი, გახსნილ სამყაროში (დაახლოებით 9 კვადრატული კილომეტრი, ობლივიონი მთლიანი ტერიტორია), რომლის მოქმედებაც გვიანდელი შუა საუკუნეების (1403 წელი) ცენტრალურ ევროპაში განვითარდება. თამაშში ძალიან დიდი აქცენტი კეთდება რეალისტურობაზე, რის გამოც მასში არ იქნება არანაირი ფენტეზი ელემენტი (სამაგიეროდ დაგჭირდებათ ჭამა, ძილი, ან რაიმე სხვა მსგავსი რუტინული მოვალეობების შესრულება). ასევე არ იქნება სწორხაზოვანი სიუჟეტური შემადგენელი, ხოლო ყველა დავალების შესრულებას რამდენიმე სხვადასხვა ხერხით შეძლებთ. მაშტაბურ ბრძოლებში, თქვენ მხოლოდ ერთერთი ჩვეულებრივი რიგითი იქნებით, ხოლო ციხესიმაგრეების აღების დროს, თავიდან მოწინააღმდეგის ტერიტორიებთან ადგილის დაკავება, საგზალის მომზადება და თვითონ შტურმისთვის მზადება მოგიწევთ (რეალისტურობა უპირველესყოვლისა).
მოცემულია სამი ძირითადი მიმართულება - მებრძოლი, ბარდი და ბანდიტი, ხოლო სკილების საერთო სისტემის მეშვეობით, მოთამაშე, საკუთარი ინტერესებიდან გამომდინარე, მათ შორის ჰიბრუდულ ვარიანტებს შექმნის. ასევე მოსალოდნელია, სრულიად რევოლუციური საბრძოლო სისტემა, რომლის ანალოგიც ჯერ არცერთ თამაშში არ ყოფილა. Kingdom Com: Deliverance ერთი აქტის გავლა დაახლოებით 30 საათს საჭიროებს (მთლიანობაში არის 3 აქტი). და ბოლოს - "ეს არის ამბავი ხალხე, რომლებიც ძალაუფლებისთვის ყველაფერზე არიან წამსვლელები" - აცხადებენ Warhorse წარმომადგენლები.