Dishonored, PC, Xone, PS4 / Immersive Sim / მონახაზი

კონკრეტული თამაშები < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
User avatar
Alucard
Posts: 435

Dishonored

Unread post#81 » 28 Oct 2012 20:27

კი გასაგებია რო DLC-ში იქნება რაღაც რუღაცეები მარა 124-ე სერიის დასასრულის სახით დავრჩი თამაში რო დაიხურა....

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Dishonored

Unread post#82 » 28 Oct 2012 20:32

თამაშს ასეთი ატმოსფერო და გეიმფლეი რო არ ქონოდა პატარააო არავინ ილაპარაკებდა ))
პროსტა ისე გითრევს ეს სამყარო და ისე მაგრაა გაკეთებული კიდე გინდა
არადა Outsider სამყაროს ნაწილია უბრალოდ, სამყაროს მითოლოგიაა და სთორი მხოლოდ კორვოზეა
მარა ყველაფრის ცოდნა გაინტერესებს და ბოლოს ნიხვატკაში რჩები მაინც

p.s. მე პირადად არ მომჩვენებია პატარა, დიდი ნაღდად არაა მარა quest marker მქონდა გათიშული და ყველა გზას ვნახულობდი, ანუ ტურებს ბოლომდე ვიკვლევდი და სადაც ძვირფასეულობა იყო გამქონდა, წიგნებაც ვკითხულობდი
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Ripster
Posts: 1866

Dishonored

Unread post#83 » 28 Oct 2012 20:34

ეს quest maker რა არის? და როგორ შეიძლება გათიშვა?

რომ გიჩვენებს სად უნდა მიხვიდე მაგაზე საუბრობთ?
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Dishonored

Unread post#84 » 28 Oct 2012 20:37

კი და მაგარი ცუდი რაღაცაა, ყურადღება გადააქვს და სამყაროს რო უყურებ და გზები გაინტერესებს მარკერს მიყვები მერე ავტომატურად.. Option/User Interface/ Show Objective Marker-იდან ითიშება
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dishonored

Unread post#85 » 28 Oct 2012 20:54

ნუ ელით ლამერული თამაშებივით რომ პირველივე თამაშში გაგიხსნიან მთელ სამყაროს, პირიქით მეტი ამოუცნობი დეტალები უნდა ყოფილიყო რომ შემდეგის მუღამი გქონოდა
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
GHOST
Posts: 1973

Dishonored

Unread post#86 » 28 Oct 2012 21:01

მარკერით ძალიან ადვილია, აი ძალიან. ნუ შეგიძლია გათიშო, მაგრამ... ჯობდა ბოლო სირთულეზე ამოეღოთ საერთოდ. Xcom-ში მაგალითად, ტუტორიალი არ არის ბოლო სირთულეზე. : D

User avatar
Alucard
Posts: 435

Dishonored

Unread post#87 » 28 Oct 2012 22:43

ბიჭო მაგრა ატრაკებთ და აპრავებთ თამაშს. თამაშს რო აკეთებ უნდა გააკეთო ბოლომდე და ძალიან ცუდი ტენდენცია მოდის DLC-ების და ასეშემდეგ. კი თოლია მართალია იმიტო ვარ ეხლა ესე რო მართლა მომეწონა თამაში ყველაფრით და ვფიქრობ უფრო სერიოზულ და დიდ Story-ს იმსახურებდა, მთელი სეთინგიდან ამოვიღე მუღამი ეს პერსონაჟიც ასე თუ ისე გამისწორდა თავისი Lord Protector-ობიდან Assassin-ობამდე. ნუ ალბათ მეტ ლეველს გააკეთებდნენ ბილიკის ტიპის თამაში რო შეექმნათ (ნუ ცოტა ნავაროჩენი ბილიკები ხო არის ხოლმე მარა მაინც რო ხვდეიბ რო ბილიკია) მარა აქ მაგან მართლა გაასწორა რო რამდენიმე გასასვლელი იყო ლოკაციაში ამ ყველაფერმა თავისი მუღამი შემოიღო თუნდაც Stealth-ით მოძრაობაში.

ნუ აპრავებთ ამ თამაშის სიმოკლეს, კეთილი ენებათ და როცა ესეთ კარგ თამაშს აკეტებდნენ მეტი რამე ჩაედოთ შიგნი!

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Dishonored

Unread post#88 » 28 Oct 2012 22:45

პაბლიშერმა მისცა დეველოპერს თამაშის შესაქმნელად დრო. დეველოპერი მაქსიმალურად ეცადა ამ დროში სრულყოფილი პროდუქტი დაეკრაფტა და რელიზიც დედლაინს არ გადააცილა - დადო ტექნიკურად გამართული და დასრულებული პროდუქტი. ახლა ამ დასრულებულ პროდუქტს აფართოვებს დამატებებით. end of story.
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Dishonored

Unread post#89 » 28 Oct 2012 23:07

უფრო სერიოზულ და დიდ Story-ს იმსახურებდა

Outsider ის შემოსვლა და ფილოსოფიით დატვირთვა ამას არ მოუხდებოდა, ერთი კონკრეტული პიროვნება გამოგაჭედინეს და ანარჩენები სერიოულად დაამუშავეს, გულის დახმარებით კიდე ამდენი ინფო ჩატენეს
ეხლა ორი DLC გამოვა სხვა პერსონაჟებზე და იქაც იგივე სიტუაციაში იქნება Outsider
მერე შეძლებ იფიქრო ზოგადად სამყაროზე..
სამყაროში ბოდიალი უფრო მეტად გამისწორდებოდა მარა რაც იყო იმითაც კმაყოფილი ვარ.. აქ რო დაუმუშავებელი ლეველები დაემატებინათ ბევრა გამიტყდებოდა და რაც ჩადეს მართლა სრულფასოვნად და უმაღლეს დონეზე გააკეთეს, მხატვრული სტილი, ლეველ დიზაინი, მოთამაშეზე ზემოქმედება. სთორის მოვლენებმა განსაკუთრებით მომხიბლა პერსონაჟების ხარჯზე და გაწელილი მითოლოგია და სამყაროების ცვლები ნაღდად ზედმეტი იქნებოდა კორვოსთვის.. პირიქით ბევრი აუხსნელი რაღაც დარჩა როგორ განვიტარდებოდა მოვლენები როცა უკანასკნელი ლევიათანი მოკვდებოდდა, რა იყო whale industry-ს მომავალი, რა ხალხი ცხოვრობდა იქამდე მაგ ადგილას, ვინ იყვნენ სხვა კონტინენტის ხალხი, რას ცდილობდა outsider და ასე შემდეგ, და ამან მეტი დადებითი შემატა თამაშს ვიდრე შემატებდა სთორის.. და DLC-ებშიც არ მინდა ყველაფერი ბოლომდე გაიასნდეს..პირიქით სამყაროზე მეტი ინფორმაცია და ნაკლები პასუხი მირჩევნია
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Alucard
Posts: 435

Dishonored

Unread post#90 » 28 Oct 2012 23:42

ჰოდა მაგიტო სუქს ტომი რო deadline-ების გამო თითქოს მოვალეობის მოხდის მიზნით გაკეთებული პროექტია მარა თან ისეთი რო კაი ნიშანი დაიწეროს ამ ნამუშევარში. კაი ნიშანი ეკუთვნის მარა თამაშზე მეტი დრო რო ქონოდათ და განევრცოთ კაი იქნებოდა.

რომ ამბობ მეტი იმფორმაცია მინდა და ნაკლები პასუხიო მე პირადად მაგრა მაინტერესებს Outsider-ის მოტივი. რატომ მისცა Corvo-ს ეს ძალები. რატო მისცა Doug-ს და Granny Rags-ს მსგავსი ძალები? ყველაზე მეტად მე მაგან ჩამითრია თამაშში ვიდრე ემილის გადარჩენამ.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dishonored

Unread post#91 » 28 Oct 2012 23:44

რას ქვია გაპრავება?
ვითამაშე დავხურე და არ იყო მოკლე, დიდი იყო ნებისმიერ დღევანდელ ექშენ თამაშზე. რაც იყო კიდევ ერთი სიამოვნება იყო. სთორით და სამყაროთი პირიქით ძალიან ნასიამოვნები დავრჩი, არ ვიცი იცნობთ თუ არა ამ სტუდიის თამაშებს მაგრამ მე ყველა მითამაშია და არ იყო სტუდიის ძლიერი მხარე სიუჟეტი, აქ სასიამოვნოდ გაკვირვებული დამტოვეს ყველა ფრონტზე ბევრად მაგარი გამოუვიდათ და ვუყურებ ამას როგორც ძალიან მაგარ სერიების დასაწყისს.

მიდგომის ამბავია შეილება, მაგრამ მე ზუსტადად რომ upgrades ვხედავ მაგ ყველა დეპარტამენტში, თქვენ კიდევ ნიდოხვატკას რადგან ადარებთ უფრო ფოკუსირებულ და ვიწრო თამაშების ხარისხს, რადგან ამდენი ელემენტი ისე კარგად გამოუვიდათ ერთად ჩადებული რომ მაგის პრეტენზია გიჩნდება თამაშისთვის.

აი დააშენებენ იმედია ამას იმედია შემდეგში რაც უკვე შექმენს იმაზე და დაემატება Thief-ივით საინტერესო, ცოცხალი, ინტრიგებით სავსე იდუმალი სამყაროს lore, სტელზ ელემენტები და გზები განივრცობა წარმოუდგენლად, ლეველების სტრუქტურა გახდება thief-ივით კომპლექსური, სოციალური სტელზის მისიები შემოვა და პაზლის ელემენტი შედეგის მისაყწევად ჰიტმანივით საინტერესო საპოვნი და შესასრულებელი გახდება. სამყაროს სტიმ პანკ ელემენტი უფრო bold და რადიკალურად განვითარებადი გახდება bioshock-ივით.

მთელი ჯაჭვია რომელმაც მოიყვანა დისჰონორამდე, მთელი მიმართულებაა open ended გეიმპლეის და მიდგომის რომელიც ულტიმადან დაიწყო და ტოტებად იყოფოდა და იკვრებოდა, Dishonored -ს კიდევ ყველადან აქ ელემენტები და მგონია შემდეგ სერიებში კიდევ გაივრცობა.
Elder Scrolls, Thief, Arx Fatalis, Dark Mesiah of might and magic, Hitman Series, Ultima Dungeons, Deus Ex, System Shock, Bioshock, და ძველი სლეშერების არმია. იმენა ძაან მაგარია და საინტერესო ჩემთვის როგორ იკვრება ეს ყველაფერი დისჰონორდში და როგორ მგონია რომ განივრცობა და უფრო სრულყოფილად გადმოსცემს მათთან საერთო ელემენტებს.

მე რომ ვთამაშობდი თან მომწონდა რაც იყო უკვე ძალიან, თან ვხედავდი რისკენ შეიძლება წასულიყო და განვითარებულიყო, და იმენა Ultimate Stealth Assassin Experience პოტენციალი იმალება ამ თამაშის უკან.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Dishonored

Unread post#92 » 28 Oct 2012 23:51

მე პირადად მაგრა მაინტერესებს Outsider-ის მოტივი.

გაირკვევა ნელნელა ეგ მოტივი, ერთი DLC Daud-ზეა კაკრაზ, (მეორე შეიძლება Granny-ზე?)
თან prequel იქნება Daud-ზე და მაგის Whaler-ებზე
მთელი ინტრიგაც ეგაა რო Outsider როგორც პერსონაჟი არ შემოსულა თამაშში და ზეგავლენა არ მოუხდენია მოვლენებზე.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dishonored

Unread post#93 » 28 Oct 2012 23:59

მეკიდე გამისწორდება legacy of kain-ის პონტში იყოს და dishonored 4 ში გავიგოთ ვინ არის.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Alucard
Posts: 435

Dishonored

Unread post#94 » 29 Oct 2012 14:53

ბიჭო ასე გაუგებრად გამოვხატავ ჩემ აზრებს? არ მივესალმები იმას რო publisher-ი developer-ს აძლევს დედლაინს და ესენი ვერ ასწრებენ რო თამაშში ჩადონ ბევრი რამ. ამიხსენით რატო უნდა ველოდო DLC-ს და რატო არ შეილება რო თამაშში იყოს პირდაპირ ყველაფერი დალაგებული ნელ ნელა რო გავიგო ამ Granny Rags-ზე მეტი ინფო და მეტ მუღამში შევიდე, გავიგო Doug-ზე და გავიგო Outsider-ზე რატო არ შეილება რო განვრცობილი იყოს თამაში მეტად?

დედასვფიცავარ ეს თამაში იყო Dishonored-ის მოკლე შინაარსი შეჩემათი რო მოგიყვეთ აი მაგ დონის.

მე იმას კი არ ვითხოვ რო მაგარი სთორი იყოს თქო და ბანძი სთორია თქო. მე იმას ვითხოვ რო თამაშს რო უშვებენ, კეთილი ინებონ და მეტი რამე ჩადონ შიგნი.

კი აქვს ამ ყველაფერს ახსნა და ვიცი ეს Publisher/Developer ამბავი არაერთხელ გვილაპარაკია (შეხვედრაზეც იყო ამთემაზე ლაპარაკი)

პროსტა წიგნს ველოდი და გაზეთი აღმოჩნდას ბაზარია

Riddick
Posts: 11826

Dishonored

Unread post#95 » 29 Oct 2012 15:24

გააჩნია რატო აღმოჩნდა "გაზეთი". შეილება უკვე გამზადებული პროექტი ნაწილებათ დაჭრეს, ან მეორე ვარიანტი, დრო არ ეყოთ და რეალურად ეხლა იქმნება დამატებები. პირველ შემთხვევაში ვერ ვამართლებ (მარა უფრო ფაბლიშერს დავაბრალებდი), მერეში კიდე ვერაფერს ვერ მოთხოვ (ეგეც ფაბლიშერის, დროის შეზღუდვის ბრალია). თან შეილება, მართლა ხაგრძლივად მოთამაშე აიპია და კიდევ რამდენიმე სერიის გამოშვებააქვთ გეგმაში.

User avatar
Alucard
Posts: 435

Dishonored

Unread post#96 » 29 Oct 2012 15:45

არვიცი ბაჩო მარა მე ერთგვარად უპატივცემულობად მივიჩნევ ამას.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Dishonored

Unread post#97 » 29 Oct 2012 23:08

Main Story ხო მორჩა? მეტის დამატება არის საჭირო? მემგონი არა
სამყაროზე კონტენტისს დამატება არის საჭირო? არის
კორვოს სიუჟეტში დაუდზე რო ყოფილიყო აქცენტი და გრენიზე გაიწელებოდა და შეიძლება საერთოდ მოსაწყენი გამხდარიყო. თავიდანვე მიდგომა რაც დავინახე ბოლომდე ისე გაგრძელდა, აქცენტები არ იყო არცერთ პერსონაჟზე კორვოს გარდა, ყველაზე თითქმის თანაბარ ინფოს იგებდი..ნახევარი თამაშის მერე მივხვდი რო lore-ზეც ბევრს ვეღარაფერს გავიგებდი და წიგნებით უნდა მიმემატებიან ფრაგმენტები.
ეგ ისეთი პონტია რო ელოდებოდი და რაღაც გზით გეგონა რო წავიდოდა ყველაფერი და აქ მარტო ერთი პერსონაჟის გზით წავიდა და მორჩა. ის სამყარო რომელიც მოგწონდა დარჩა ისე და მეტის გამოკვლევის ინტერესი გაქ. ხოდა მაგის გამო DLC-ების სახით დაემატება აწი დამატებითი სთორი, ვერ ვხედავ ტრაგედიას მაგაში
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Alucard
Posts: 435

Dishonored

Unread post#98 » 30 Oct 2012 20:40

რაც DLC-თი დაემატება ეგ უნდა ყოფილიყო უკვე თამაშში.

ყოფილიყო ასევე მეტი პერსონაჟი მე დავუშალე?

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Dishonored

Unread post#99 » 18 Dec 2012 10:12

Gamespot-ს მიხედვით წლის action aventure თამაში
EDGE-ის მიხედვით წლის თამაში
Yahoo-ს მიხედვითაც საუკეთესო action adventure
CNET-ის სიაშიც პირველი ადგილი აქვს ^^
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Dishonored

Unread post#100 » 25 Feb 2013 22:15

სიუჟეტური DLC

მე კვლავ ველოდები GotYe-ს : D
I won't miss.

Return to “Game”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 173 guests


cron