Riddick wrote:და ვინ თქვა რო - დასკრიფტული cod ების მსგავსი თამაშები ვიგულისხმე და არა საკულტო ფილმების სტილის და ატმოსფეროს თამაშებში გადატანა - ეს - არჩევნის უფლება, სხვადასხვა ხასიათის და მსოფლმხედველობის პერსონაჟით თამაშის შესაძლებლობა, multiply გასვლის გზები - ამის შემცველი უნდა იყოს? დიდი off გადახვევების გარეშე Kojima'ს ვახსენებ და მისი ინდუსტრიაში მოსვლის მთავარ შთაგონების სფეროს - კინომატოგრაფს. ცნობილ დიზაინერს, კიდევ ბევრმა ეხლა უკვე ცნობილმა აღმოსავლურმა გეიმდიზაინერმა "მიბაძა"/მის კვალზე წავიდა.
წლებში სლაბივარ, მარა რამდენიმე ისეთი თამაში იყო ჩემს ცხოვრებაში რომელიც საერთოდ მიცვლიდა თამაშების ინდუსტრიაზე შეხედულებას და მათი 90 პროცენტი ზუსტად აღმოსავლური გახლდათ. შეხედულებას კი ზუსტად ეპიკური ფილმების ყურების და მათში მონაწილეობის განცდას გამო მიცვლიდა. არ დავიწყებ ჩამოთვლას, არდავიწყებ შედარებას, მარა ვიტყვი, რომ საფირმო იაპონური ატმოსფერო (რომელიც ამ თამაშში იგრძნობა) ჩემთვის, ძალიან დიდ, ქონიან პლიუსად ზის.
ჩემ პოსტს რანაირად პასუხობს ვერ მივხვდი მართალი გითხრა.
ერთადერთი რაც დავინახე არის დასავლური გეიმ ინდუსტრიის დაჯმა, რაც არის სრული bullshit,
არც ინოვაციებით და არც ინდუსტრიის შემცვლელი მოვლენებით არ ჩამოუვარდება არანაირად აღმოსავლურ ინდუსტრიას, ბევრი რამით ათწლეულებით უსწრებს და პირიქით.
სა ვსემ უვაჟენიემ არგუმენტი არის 0! cod ერთი თამაშია და ერთი ჟანრია და პროსტა დასკრიპტულ ლაინერ თამაშებზე სიტყვები არ მყოფნის იმდენად დიდი უაზრობაა ლაპარაკი. ერთერთი მთავარი გამომარჩეველი თვისება აღმოსავლური თამაშების არის რომ ლიანდაგია, ისტორიით, არჩევნებით და უმეტეს მხრივ ტერიტორიითაც!
და ატმოსფეროც საფირმო არ არის, იაპონური სტანდარტებითაც უნიკალური და განსხვავებულია ჩემი აზრით, გეიმპლეის და თვითონ თამაშს რაც შეეხება სულით და გულით დასავლური თამაშია, blade of darkness + gothic + ტონკი დახვეწილი იაპონური touch.
და კინოს ატმოსფეროს ჯერესერთი არ უნდა ვაკოპირებდეთ ჩვენ მედიუმს უნდა ვარგებდეთ, თამაშები არარი კინო სადაც დარბიხარ! ბევრად უფრო involved experience შეგვიძლია შევქმნათ, როგორც heavy rain მა დაამტკიცა, და არც არჩევნის უფლება და ხასიათის არჩევის და ძაან სინემატიკური ექსპერიენსის შექმნა გაჭირვებია bioware-ს Mass effect-ში.
ბევრი კარგია ორივე ნახევარსფეროდან მარა იმენა უაზრო bulshity bullshit ია რომ აღმოსავლეთი true თამაშებს უშვებს და დასავლეთში კომერციული ღორები არიან. კომერციული კლიშეების მეტი რა არის
ორივე ინდუსტრიაში, შედევრები და ორიგინალური და ინდუსტრიის შემცვლელი თამაშებიც არის ასევე.