SLaYeR wrote:რატო იყო ის პოსტი გამომწვევი ვერ მივხვდი.. ხო ნაკლები პროცენტი მივეცი "***ობებს"? ყველა წინადადებას ხო არ გავაწითლებ რევიუს ხო არ ვწერ, ხუმრობის დონეზე დავწერე ზედაპირულად განაწილება და შენზე და ბორომირაზეც მივაწერე, შეურაცხყოფა სად დაინახე ან ვინმესი და ან თამაშის?
ბიჭო დათვლაზე კი არაა აქ ლაპარაკი და საათებზე და წამებზე, აქაა წარმოჩენა და ეფექტი, MGS შემთხვევაში რაც დავწერე რეალურად მაგას საერთოდ არ ვანიჭებ მე მნიშვნელობას, პროსტა რაც მისუქებს და სეთინგისთვის მიუღებელი ხდება ის დავწერე მეტი არაფერი, არ მსიამოვნებს როცა ეპიკურ განწყობას ქალური გლოვა ან ბავშვებისთვის სასაცილო იუმორი მირღვევს. მეტზე ლაპარაკიც არ მინდა. ყოველთვის ვაფასებ სტერეოტიპების დანგრევას მარა ვთვლი რო თუ ანგრევ მაშინ უფრო გემოვნებიანად უნდა შექმნა. MGS4-ის შემთხვევაში როცა ქმნი პატარა რობოტს რომელიც გამოხატავს ემოციებს ეს კარგი იდეაა, როცა ამ რობოტს გამოყენებაც აქვს ესაც კარგია, როცა მესამე სერიაა სადაც ოტაკონი კიდე გლოვას იწყებს და ახლა უკვე რობოტში ეს უკვე ნამდვილად ზედმეტია
=)))))))) ნაკლები პროცენტი მიეცი **ეობებს? ნაკლები კიარა ბიჭო მერამდენე პოსტია უკვე ვწერ მეღადავები თუ რაარი მერამდენე პოსტში გიწერ უკვე რომ არარეალური მიეცი თქო არარსებობს ეგეთი დედანაქაჩი პროცენტები და მითუმეტეს ის დედამ****ლი მაიმუნი სულ 3 ჯერ ჩანს მემგონი რა შეეცი მაგ მაიმუნს შენ ხუმრობის დონეზე დაწერე თუ ღადილაობის დონეზე რამნიშვნელობააქ მაგას! მითუმეტეს უკვე ამ ეტაპზე? შენი რაღაც პირადი სეთინგები რომელნიც სადღაც შენს გონებაში დაფრინავენ რაში მაინტერესებს მე? მეტალ გეარს ყველა თავისებურად ხედავს ზოგი მაიმუნს ხედავს ზოგი სერიოზულ შემოქმედებას / იდეოლოგიას / თეორიებს / ჰიპოთეზებს... კაი მოდი ეხლა ოტაკონს შევცეთ და რატო გლოვობს ოტაკონი, მესამე სერიაა იმიტო გლოვობს რომ მესამე სერიაში(ც) უკვდება ახლო (საყვარელი) ადამიანი და იმიტო გლოვობს! აუ რა ძნელი მისახვედრი იყო! ჩერეზ რობოტი იმიტო გლოვობს რომ ის დედამ**** რობოტი Remote Controlleria და ჩერეზ Remote Controller გამოხატავს ემოციებს (გლოვობს) ვაიმე კოჯიმამ კოჯიმამ სლეიერას სეთინგები დაარღვია რაღა გვეშველება! ოტაკონი ჩერეზ რობოტი ატირა პიზდეც!
SH-ში საერთოდ ღორმა რო გაახმოვანოს არ ექნება ჩემთვის მნიშვნელობა, მანდ ემოციებს მუსიკა და ატმოსფერო უფრო მიქმნის ვიდრე ცარიელი პერსონაჟები რომელიც ნელნელა ივსება თამაშის ენდინგამდე.
კი ბაზარი არაა ყველაფერს კრიტიკულად ვუყურებ იმიტო რო მეშინია რამე არ გააფუჭონ ხოლმე დეველოპერებმა ფანების გულისთვის, ძირითადად არ ვწერ ხოლმე პირდაპირ რო ***ობა იქნება თუ Squarenix არ არის დეველოპერი, და ისე თამაშს გააჩნია და პროექტს.
ბიჭო რაუდნა გელაპარაკო SH ში რომ ღორი ახმოვანებდეს პერსონაჟს არგექნება პრობლემა? და ეგ ჩაჟდება საილენთ ჰილის "სეთინგებში" და დედამ***** მაიმუნი რომელიც სულ სამჯერ ჩანს მემგონი ეგ არღვევს მთელ მეტალ გეარის სეთინგებს და რაღატომღაც -10% ად იქცევა? პიზდეც!
დავაი აბა კიდე სადამდე გავაგრძელოთ? აი მეტალ გეარ 2 ში Fatman თან როარის ბოსს ფაითი და ხელში ჩიქა რო უჭირავს ეგ არ ჟდება მეტალ გეარის სეთინგებში და მოდი მაგაზე ხომ არ ვილაპარაკოდ? ან არმახსოვს მემგონი ღვინო უსხია შიგნით, მოდი ღვინო რატო უსხია და არა ვისკი მოდი ეგ განვიხილოთ ეგ აშკარად 40% -ს მოიცავს მეტალ გეარ 2 ის და სეთინგებში არ ჟდება...
Hellwalker სიტყვა ლაკონური იცი რას ნიშნავს?
...
დრამატული სცენები ცვეტში სტილიზებულია, და გადამეტებული იმ მხრივ არის ხოლმე რომ ძაან ბევრი განსხვავებული ემოცია და განწყობა/სტილის გადმოცემას ცდილობს პერსონაჟი და მოთამაშე ბუნებრივად უბრალოდ ვერ მიყვება ამას.
ტაკ... ესეიგი სტილიზებულია... ხომ... არის ხოლმე მეტალ გეარში სპეციფიური მომენტები სადაც გარდატეხა ხდება საერთოდ სიუჟეტში და მაგ დროს ბუნებრივად ხდება ხოლმე ემოციების მოზღვავებას აქვს ადგილი და რათქმაუნდა ამაში განსაკუთრებული და გასაკვირი არაფერი არარის, ნებისმიერ ფილმში/ანიმეში შეგვიძლია შეგხვდეს იგივე და მოთამაშე თუ ბუნებრივად ამას ვერ მიყვება უკაცრავად და მაშინ მენტალური პრობლემებიაქ და ამდენ განსხვავებულ ემოციას ერთად ვერ ხარშავს. ჩემი აზრით ბევრი განსხვავებული ემოცია/განწყობა პერსონაჟებისა ეს უფრო მრავალფეროვანს და უფრო საინტერესოს უფრო ცოცხალს უფრო დინამიურს ხდის მოვლენებს და პირიქით პერსონაჟების უნიკუმისკენ მიუთითებს =) ანუ უფრო პლიუსია ვიდრე მინუსი.
კონკრეტული მაგალითით, პირველ MGS-ში ბოსის სიკვდილი, ჯერ cool პერსონაჟის გაცნობით გაინტრიგებდნენ(I'm a sniper wolf, and you are my special prey), მერე პერსონაჟის ანტაგონიზებით ბრძოლის მუღამში შეგიყვანდნენ(მერილის დაჭრა), მერე უნდა მომხდარიყო ნეგატიური განწყობის რევერსი რომ თანაგრძნობა გაგჩენოდა პერსონაჟის მიმართ, რაც გამოიხატებოდა იმით რომ გვიქმნიდნენ შეგრძნებას რომ პერსონაჟი მომაკვდავი იწვა, ძალებს იკრებდა ბოლო სიტყვების სათქმელად 5 წუთი ყვებოდა ტრავმირებული წარსულის ისტორიას.
თითქმის შეუძლებელია შეინარჩუნო მომაკვდავის უკანასკნელი სიტყვების მოსმენის დრამატული განწყობა თუ ამდენი სთორი აქ გადმოსაცემი. ამის მერე როგორც წესი კიდევ ცდილობდნენ განწყობის შეცვლას, მაგალითად ოტაკონის მიერ ჩვეულებრივი მოკვდავის პერსპექტივით დანახებას წინათ შექმნილი ომს შეჩვეული bitter მეომრის გადასახედიდან შექმნილი პერსპექტივის. რის შემდეგ რაღაც მისტიურზე გადახტებობა ისევ განწყობა, მაგალითად მგლის ყმუილი. (თუმცა აღარ მახსოვს ეს gamecube-ის ვერსიაში დაემატა თუ ორიგინალშიც იყო)
ტაკ Sniper Wolf -ს მივადექით, სხვათაშორის ერთერთი ჩემი უსაყვარლესი ბოს ფაითი იყო იმ დროისთვის და კიდევ ერთხელ სხვათაშორის იმ დროისთვის ძალიან დრამატული სცენა იყო ჩემთვის .
ხო ესეიგი დავიწყებ "ნეგატიური რევერსიდან" =)))
ესეიგი, საერთოდ მეტალ გეარში არარსებობს ეგეთი ბანალური რამე რომ უბრალოდ ორ ლაინზე გაატარო პერსონაჟები 1.ნეგატიური 2.პოზიტიური, როგორც მოგეხსენება უფრო ღრმა ბექგრაუნდ სთორიაქ ყველა პერსონაჟს და თუნდაც ნებისმიერი მის ნეგატივს თავისი მიზეზიაქ და ჰაერიდან არ მოდის, wolf ის შემთხვევაში მე არმქონია მის მიმართ ნეგატიური განწყობა მართალი რომ გითხრა, კი რათქმაუნდა იყო გარკვეული ნეგატივი დრამატული სცენის დროს როდესაც მარილს დაჭრის (არ მოკლავს) და სატყუარად იყენებს, თუმცა მე პირიქიტ გაოგნებული დავრჩი იმიტო რო საერთოდ იშვიათი იყო ეგეთი ბოს ფაითი ჩემთვის იმ პერიოდში, პირიქით უფრო /respect გრძნობა მქონდა როგორც ჩემი Enemy ის მიმართ ვიდრე როგორც უბრალო რაღაც ჰაერიდან მოსული Villain... აი მერე უკვე რო კვდება ჩემთვის მაგალითად ძალიან საინტერესო იყო Wolf ის ბექრაუნდ სთორი და არანაირად არყოფილა იქ არც ბევრი ემოცია ჩემთვის და საკმაოდ ყველაფერი კარგად გავიგე და საკმაოდ საინტერესო იყო ამ ყველაფრის მოსმენა მგლების ყმუილი და მისტიური განწყობა კიდევ მეტალ გეარს ყოველთვის ქონდა და კი პირველივე მეტალ გეარში რომელიც PS1 ზე გამოვიდა არის ეგ სცენა, ოტაკონს რაც შეეხება მაგ მომენტში ეგ ძალიან Deep განხილვის თემაა, იყო მახსოვს განხილვები მაგასთან დაკავშირებით Stockholm syndrome მიაწერეს ოტაკოს რაც საკმაოდ რეალური თეორიაა თუმცა მე მაინც ვფიქრობ რომ უბრალოდ Wolf ში ყველა Cold blooded Assassin -ს ხედავდა და ყველას ეშინოდა და ოტაკონმა დაინახა როგორ ექცეოდა Sniper Wolf ი ძაღლებს რომ არ დაახოცინა და ასე შემდეგ, და ამის შედეგად მას იგი შეუყვარდა (ნუ ეს ალბათ ერთერთი პირველი ნაბიჯი იყო) მოკლედ ოტაკონი პირველ ნაწილში წარმოდგენილი იყო როგორც nerd scientist otaku რაზეც მისი სახელიდანაც მივხვდებით, ხოდა აქედან გამომდინარე საკმაოდ გამოუცდელ ოტაკონს რათქმაუნდა თავიდანვე უყვარდება Sniper Wolf ამ მისი პირველივე კარგი ქმედების გამო, ალბათ აქ პლიუს სტოკჰოლმის სინდრომმაც იმომქედა =) მოლკედ იმას ვამბობ რომ მაგ სცენის მიმართ ძალიან ბევრი რაღაცა ტრიალებს კი და საჭიროა კიდეც იმიტომ რომ ერთერთი გადამწყვეტი სცენაა თამაშში და საჭიროა მისი დატვირთვა.
ანუ ძალიან ბევრი კონტრასტული ემოცია, განწყობა იქმნება ერთი სცენის გარშემო, და უკვე აღარ მოქმედებს, ნუ ჩემზე არა ყოველ შემთხვევაში. immersion-დან მაგდებს, მთლად ეგრე willing to suspend disbelief არ ვარ ალბათ რომ ინტრიგიდან, ნეგატიურ, მერე თანაგრძნობის, მერე bitter მეომრის, მერე უბრალო მოკვდავის, მერე მისტიკის განწყობებზე ვერთო მომაკვდავის ბოლო სიტყვების მოსმენის განწყობის შენარჩუნებით ამ ყველაფრის ფონზე.
აი ეხლა უკვე ძალით ბერავ, არარის იქ ეგეთი ჯერ ინტრიგა მერე ნეგატივი მერე თანაგრძნობა მერე bitter მეომრის მერე უბრალოდ მოკვდავის (wtf lol) მერე მისტიკის etc etc, აზვიადებ, როგორც ავღნიშნე მითუმეტეს მისტიკის განწყობა მთელ მეტალ გეარშია და არამგონაი იმ მგლების სცენამ რამე ატმოსფერო ან განწყობა დაარღვიოს, პირიქით! ძალიან ეპიკური სცენა იყო, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო სცენა იყო MGS1 ში. ეს ალბათ ურო შენ პიროვნებას გამოხატავს! და სიმართლე გითხრა შენ უბრალოდ მიზეზს ეძებ იმისთვის რომ მეტალ გეარს დააჯვა =) აგერ უკვე 5-7 წელია.
ეგ ოქროს წესივით არის screewriting-ში, ჯობია სამჯერ ნაკლები სთორი გადმოსცე და ემოციური დატვირთვის სიძლიერე შეინარჩუნო, თორე კარგი სასმელის წყლით გაზავების პონტი გამოდის.
არა არგამოდის სასმელის წყლით გაზავების პონტი o.O ეგ ოქროს წესი არის პუბლიკაზე გათვლილი, ჯობია ცოტა აჭამო პუბლიკას იმიტო რო უმეტესობა retard ები არიან და ვერ გაიგებენ და ჯობია უფრო ცოტა უამბო და გააგებინო რომ უფრო ბევრს მოეწონოს ვიდრე რეთარდები გამოაკლო, აი MGS ში სწორედ ეგაა რო 3 ჯერ მეტიც არის და 10 ჯერ მეტიც და მაგიტომაც ყველაფრით არის დატვირთული მაგიტომაც არის განსხვავებული მაგიტომაც არის ორიგინალური და არის masterpiece!
ფანბოიობაზე ხმას ნუ იღებ =)) შენ მითუმეტეს.
და ნაკლს რაც შეეხება რათქმაუნდა ნაკლი ყველაფერს ააქვს მათ შორის მეტალ გეარსაც აქვს ბევრი ნაკლი თუმცა ამდენი ხნის განმალობაში თქვენ ორმა იმას ვერ მიხვდით რომ ვწერ: აქვს ბევრი ნაკლი კი მარა ის უაზრო არგუმენტები არა რაც თქვენ დაწერეთ.