Unread post#124 » 04 Feb 2016 19:03
რა საჭიროა რამის ცვლილება როცა კარგად მომჯდარი დაბალანსებული გეიმფლეი მექანიკა აქვთ, მეხუთე თამაშია უკვე და გეიმფლეიში ფეილი არ ქონიათ ჯერ. შეცვლა რისიც უწევთ ეგ არის სწორი ლეველ დიზაინი და მოთამაშემდე სხვა ასპექტების მოტანა და ამას ისედაც ახერხებენ, ყველა ახალი სერია უნიკალური იქსფერიენსია. მასე იყო ადრე Resident Evil-ებიც, Silent Hill-ებიც, MGS-ებიც, Final Fantasy-ების სხვადასხვა ეპოქაში და საერთოდ თითზე ჩამოსათვლელია ისეთი სერიები სადაც რამე შეცვალეს და რამე არ აერიათ და არ ჩაეჯვათ. ეს არ არის ისეთი შემთხვევა რო რესკინს აკეთებდნენ და კლონავდნენ ერთი და იგივეს უნამუსოდ, მექანიკის გარდა სულ შემოაქვთ ცვლილებები. ცვლილება საჭირო გახდება ნამდვილად როცა იქნება და შემდეგიდან დაიწყებენ უკვე მარა მე ვფიქრობ ერთ ორ სერიას კიდე აიტანდა ასეთ გეიმფლეის. ცვლილება პრინციპში უფრო დიდი მასებისთვის და წინსვლისთვის არის საჭირო (RE4 შემთხვევა), თორე ჰარდკორ ფანები ამაზე იჯდებიან კიდე ათი წელი, პროსტა From Software-ს არ ეტყობა რო მარტო ჰარდკორ ფანები აკმაყოფილებდეს, ამიტომ დიდი იმედი მაქვს მომავალში ცვლილებები მეინსტრიმულ საქერობაში არ გადაიზრდება.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.