დოტას ერაში სადაც მილიონი ერთიდაიგივე ნაგავია გამოსული მსგავსი ვეშები რო არ გიყვარდეს მამენტ საერთოდ არაა გასაოცარი, პროსტა ამ თამაშში რაღაც მეტია, იმდენად რო მართლა ვითამაშებ თუ ნორმალური FTP იქნა. საერთოდ სხვა დონეზეა აყვანილი მრავალფეროვნება და ძაან სერიოზულ შაბლონებს არღვევს. ანუ თუ დოტას მსგავს თამაშებში თამაშის დასაწყისში ირჩევ ერთ კონკრეტულ გმირს, აქ ყველა სიკვდილის მერე სხვადასხვა გმირის არჩევა შეგილია. მარტო ეს მომენტია საკმარისი ყველაფრისთვის. ანუ წარმოიდგინეთ რა დონის დინამიურობა და მრავალფეროვნება შემოვა მატჩებში. ძალიან დიდი არეალი ეძლევა მოთამაშეს, საერთოდ მეორე პლანზე გადადის სროლა და შემოდის სწრაფი აზროვნება, სწორი არჩევანის გაკეთება და რაცმთავარია ძალიან ბევრი უჩვეულო და საინტერესო სიტუაცია. ანუ სწავლობ ყველა გმირს, ან უმეტესობას და მერე სიტუაციის მიხედვით ეწყობი თამაშს, რომელიც ყოველ წუთს იცვლება.
პირველ რიგში ხო შანსია რო მოიწყინო, ან მოგბეზდეს, თუ ხოდზეხარ ტვინი სუ მუშაობს, სუ ჩართულიხარ (პროსტა ცუდი თიმმეითების მომენტი ალბათ დიდი მინუსი იქნება). მეორე მომენტი თვითონ FPS ხედი, რაც საკმაოდ ანსხვავებს თამაშს მობებისგან და დაჟე Team Fortress 2 მოიაზრება მის მთავარ კონკურენტად. ხო აქ ბაზები და ქრიფები არაა, მარა გმირების სქემა ადევს FPS, რაც უკვე საინტერესოა. დალშე თვითონ ამ გმირების მრავალფეროვნება და მარტივად "ათვისებადობა" რის გამოც თამაშის დაწყება და სწავლა ძალიან მარტივი და სასიამოვნო იქნება. ამუღამებ ერთს, მერე მეორეს, თამაშობ ამ ორით, მერე მესამესაც უცებ და ა.შ.
იტოგში მექანიკური თვალსაზრისით უძლიერეს რაღაცას გავს და მართლა დამაინტერესა. საღამოს რო ჩაუჯდეთ ხოლმე მგონი მაგრად გავერთობით. აი ვიზუალი დიდად არ მომწონს, ძალიან მარტივია, იგივე სტილი ოღონ უფრო დეტალური უკეთესი იქნებოა. ესე რაღაც MMO-ს შეგრძნებას ტოვებს.
p.s. ეს თვითონ ჩემი ასეთი განწყობის შემქმნელი რუსების პრევიუ
>