Rainbow Six: Siege
გასულ E3-ზე Ubisoft-ის სტენდის მთავარი თამაში ექვსი წლის წინ რადარებიდან გამქრალი Rainbow Six აღმოჩნდა. ტომი ქლენსის რომანებზე დაფუძვნებული შუთერი 2008 წლის შემდეგ აორთქლებულივით იყო. Vegas 2-მა ვერ შეძლო მისი წინამორბედის წარმატების გამეორება და Call of Duty პოპულარობით დაიჩრდილა, აი შემდგომაში ანონსირებულმა Patriots რამდენიმე ტიზერით ნამდვილად მიიპყრო ყურადღება, მაგრამ საბოლოოთ ისიც დახურეს. ამჯერად კი როგორც ჩანს Ubisoft-მა Rainbow Six სათამაშო ფორმულის სრული გადაკეთება გადაწყვიტა.
R6: Siege პირველ რიგში იქმნება როგორც მულტიფლეიერ შუთერი. ეს კი იმას ნიშნავს რომ, სოლო რეჟიმი ან არ იქნება, ან იქნება როგორც Battlefield: მოკლე და უაზრო. მაგრამ ამაში ცუდი არაფერია - რადგან Siege თავისი მულტიფლეიერის გამო საკმაოდ ბევრი რამ ეპატიება.
მატჩებში ორი დაპირისპირებული მხარე იღებს მონაწილეობას: ოპერატიული რიაგირების ჯგუფი და ტერორისტები. გამარჯვება ეძლევა იმ გუნდს, რომელიც ან მთლიანად ამოხოცავს მოწინააღმდეგეს, ან გარკვეულ დავალებას შეასრულებს (Е3 მძევალის განთავისუფლების რეჟიმი გვაჩვენეს). თითო გუნდში ხუთი მონაწილე შედის. ამ ხუთ მოთამაშეს კი ასარჩევად სამი კლასიაქვთ ხელმისაწვდომი (სამწუხაროდ კლასებზე დეტალური ინფორმაცია ჯერჯერობით არ ვრცელდება).
მატჩები რამდენიმე რაუნდისგან შედგება. ყველა რაუნდის დაწყებამდე მოთამაშებბს 45 წამიანი მოსამზადებელი "ფანჯარა" ეძლევათ. მოცემული დროის მონაკვეთში ტერორისტები დგავენ ხაფანგებს, აშენებენ წინაღობებს და ჭედავენ ფანჯრებს, ხოლო სპეცნაზი შენობაში უშვებს დრონებს, რის მეშვეობითაც ეფექტურად უთვალთვალებს მოწინააღმდეგეს. ამის შემდეგ, დინამიკის მხრივ აფსოლიტურად უპრეცენდენტო სამ წუთიანი ხოცვა ჟლეტვა იწყება. სპეცნაზმა ყოველთვის იცის ტერორისტების ადგილსამყოფელი, რის გამოც მათ ძებნას საერთოდ არ მიაქვს დრო და ლოკაციაზე იმ წამსვე სისხლის ღვრა იწყება.
Siege ჯადოსნურობა გუნდების შტაკებასა და ლეველ დიზაინში იგრძნობა: საქმე გვაქვს საკმაოდ პატარა და სრულიად განადგურებად ლოკაციებთან, სადაც დაცულად პრაქტიკულად არასდროს არ ხარ. დამალვა არ გამოგივათ: ნებისმიერი კედელი, ავეჯის სახეობა, ან თუნდაც იატაკი და ჭერი შეიძლება განადგურებულ იქნას ასაფეთქებელი მოწყობილობით, ან ცეცხლსასროლი იარაღის რამდენიმე გასროლით. ეკრანზე ნამდვილი ქაოსი მომდინარეობს: სროლა, აფეთქებები და სულ რაღაც სამი წუთი დავალების შესასრულებლად. რაუნდის დასრულების შემდეგ გუნდები ადგილებს ცვლიან და გართობა გრძელდება.
ამ ეტაპზე Siege იდეალური გუნდური თამაშივით გამოიყურება, მასში გაერთიანებულია ბოლო წლების მთავარი მილიტარი შუთერების საუკეთესო ელემენტები: Battlefield-ის ნგრევის სისტემა და Call of Duty 4 დინამიური კარტების რითმი. ამასთან ერთად, თამაში ძველი SWAT სერიებსაც წააგავს, ასევე არის მსგავსება Rainbow Six-ის ძველ სერიებთანაც. ამ ეტაპზე მოცემული სურათით თუ ვიმსჯელებთ, Siege-ს Counter-Strike დონის ფენომენად გადაქცევის ყველანაირი შანსიაქ.
წყარო
გასულ E3-ზე Ubisoft-ის სტენდის მთავარი თამაში ექვსი წლის წინ რადარებიდან გამქრალი Rainbow Six აღმოჩნდა. ტომი ქლენსის რომანებზე დაფუძვნებული შუთერი 2008 წლის შემდეგ აორთქლებულივით იყო. Vegas 2-მა ვერ შეძლო მისი წინამორბედის წარმატების გამეორება და Call of Duty პოპულარობით დაიჩრდილა, აი შემდგომაში ანონსირებულმა Patriots რამდენიმე ტიზერით ნამდვილად მიიპყრო ყურადღება, მაგრამ საბოლოოთ ისიც დახურეს. ამჯერად კი როგორც ჩანს Ubisoft-მა Rainbow Six სათამაშო ფორმულის სრული გადაკეთება გადაწყვიტა.
R6: Siege პირველ რიგში იქმნება როგორც მულტიფლეიერ შუთერი. ეს კი იმას ნიშნავს რომ, სოლო რეჟიმი ან არ იქნება, ან იქნება როგორც Battlefield: მოკლე და უაზრო. მაგრამ ამაში ცუდი არაფერია - რადგან Siege თავისი მულტიფლეიერის გამო საკმაოდ ბევრი რამ ეპატიება.
მატჩებში ორი დაპირისპირებული მხარე იღებს მონაწილეობას: ოპერატიული რიაგირების ჯგუფი და ტერორისტები. გამარჯვება ეძლევა იმ გუნდს, რომელიც ან მთლიანად ამოხოცავს მოწინააღმდეგეს, ან გარკვეულ დავალებას შეასრულებს (Е3 მძევალის განთავისუფლების რეჟიმი გვაჩვენეს). თითო გუნდში ხუთი მონაწილე შედის. ამ ხუთ მოთამაშეს კი ასარჩევად სამი კლასიაქვთ ხელმისაწვდომი (სამწუხაროდ კლასებზე დეტალური ინფორმაცია ჯერჯერობით არ ვრცელდება).
მატჩები რამდენიმე რაუნდისგან შედგება. ყველა რაუნდის დაწყებამდე მოთამაშებბს 45 წამიანი მოსამზადებელი "ფანჯარა" ეძლევათ. მოცემული დროის მონაკვეთში ტერორისტები დგავენ ხაფანგებს, აშენებენ წინაღობებს და ჭედავენ ფანჯრებს, ხოლო სპეცნაზი შენობაში უშვებს დრონებს, რის მეშვეობითაც ეფექტურად უთვალთვალებს მოწინააღმდეგეს. ამის შემდეგ, დინამიკის მხრივ აფსოლიტურად უპრეცენდენტო სამ წუთიანი ხოცვა ჟლეტვა იწყება. სპეცნაზმა ყოველთვის იცის ტერორისტების ადგილსამყოფელი, რის გამოც მათ ძებნას საერთოდ არ მიაქვს დრო და ლოკაციაზე იმ წამსვე სისხლის ღვრა იწყება.
Siege ჯადოსნურობა გუნდების შტაკებასა და ლეველ დიზაინში იგრძნობა: საქმე გვაქვს საკმაოდ პატარა და სრულიად განადგურებად ლოკაციებთან, სადაც დაცულად პრაქტიკულად არასდროს არ ხარ. დამალვა არ გამოგივათ: ნებისმიერი კედელი, ავეჯის სახეობა, ან თუნდაც იატაკი და ჭერი შეიძლება განადგურებულ იქნას ასაფეთქებელი მოწყობილობით, ან ცეცხლსასროლი იარაღის რამდენიმე გასროლით. ეკრანზე ნამდვილი ქაოსი მომდინარეობს: სროლა, აფეთქებები და სულ რაღაც სამი წუთი დავალების შესასრულებლად. რაუნდის დასრულების შემდეგ გუნდები ადგილებს ცვლიან და გართობა გრძელდება.
ამ ეტაპზე Siege იდეალური გუნდური თამაშივით გამოიყურება, მასში გაერთიანებულია ბოლო წლების მთავარი მილიტარი შუთერების საუკეთესო ელემენტები: Battlefield-ის ნგრევის სისტემა და Call of Duty 4 დინამიური კარტების რითმი. ამასთან ერთად, თამაში ძველი SWAT სერიებსაც წააგავს, ასევე არის მსგავსება Rainbow Six-ის ძველ სერიებთანაც. ამ ეტაპზე მოცემული სურათით თუ ვიმსჯელებთ, Siege-ს Counter-Strike დონის ფენომენად გადაქცევის ყველანაირი შანსიაქ.
წყარო