Spike VGX 2013 შოუს მსვლეობისას Hello Games სტუდიამ (Joe Danger სერიების დეველოპერთა გუნდი) თავიანთი ახალი და საკმაოდ ამბიციური პროექტი დაანონსეს - No Man's Sky. სამეცნიორო ფანტასტიკის კლასიკის მსგავსად თამაშის მოქმედებაც შორეულ მომავალში განვითარდება - უამრავი დასახლებული პლანეტა, სადაც არაკისის მსგავსი ქვიშის უზარმაზარი ჭიებიც კი გვხვდებიან. NMS მულტიფლეიერ თამაშია, რომელშიც კონტენტის უზარმაზარი ნაწილი ავტო გენერირებადია. გამოკვლევისთვის ხელმისაწვდომია მთელი გალაქტიკა, მზის სიტემები და პლანეტები. დეველოპერები ყველაფერს აკეთებენ იმისთვის, რომ მოგზაურობის დროს მოთამაშეს არცერთი ერთმანეთის მსგავსი პლანეტა არ შეხვდეს (ცოტა ძნელი დასაჯერებელია, მარგამ იმედს ვიტოვებ). უკვე აღმოჩენილი, შემთხვევითობის მეთოდით გენერირებული პლანეტების ხედებით ტკობის გარდა, მოთამაშეები თავიანთი ხომალდებით ღია კოსმოსში მოგზაურობას, ძვირადღირებული რესურსებისთვის ბრძოლას და ჯერ კიდევ უცნობი ტერიტორიების ათვისებას შეძლებენ.
- სხვადასხვა ცნობილი პორტალებისთვის მიცემული ინტერვიუების ყველაზე საინტერესო ამონარიდები:
- "ყველა პლანეტა და მზის სისტემა პროცედურულად გენერირდება, მაგრამ ამის მიუხედავად ყველა მათგანი ერთი და იგივე კანონებს ემორჩილება, მაგალითად ყველას ექნება საკუთარი ეკო სისტემა. როდესაც ერთი მოთამაშე გარკვეულ პლანეტას აღმოაჩენს, იგი სხვა ყველა მოთამაშისთვისაც იწყებს არსებობას, აქედან გამომდინარე, გამოკვლევის პროცესი შეიძლება ასევე თამაშის სამყაროს შექმნის პროცესთანაც გავაიგივოთ.
- მოთამაშეებს, მონახულებული პლანეტების სერიოზული გარდაქმნა შეეძლებათ, მაგრამ ჯერ დეტალებზე ლაპარაკისგან თავს შევიკავებთ".
- "Hello Games არტ-დირექტორის განცხადება: ეს რეალურად ის თამაშია რომელშიც skybox შეზღუდვა არ იქნება [განმარტება: ტექნიკური ტერმინი, რომელიც ჩატვირთული ეტაპის ზომას განსაზღვრავს]? ეს ძალიან უცნაური და ძალიან "ტეხნარული" თვისებაა, მაგრამ... ეს ჩვენი თამაშის პირველი სერიოზული "ფიჩი" უნდა გახდეს: No Man's Land - პირველი თამაში skybox გარეშე".
- "თამაშს ყველა მოთამაშე, გალაქტიკის მოშორებული კუთხიდან, საკუთარ პლანეტაზე დაიწყებს".
- "ნებისმიერი პლანეტა რაც გზაზე შეგხვდებათ თავის დასახელებასთან, ატმოფეროს მონაცემებსა და რესურსებთან ერთად საერთო გალაქტიკურ რუკაზე აღინიშნება.
- "როდესაც რაიმე პლანეტას პირველები აღმოაჩენთ, თქვენ მუდამ მის პირველაღმომჩენად დარჩებით. თუ პლანეტაზე ბევრი ფასეული რესურსია ეს მის მხარეს კიდევ უფრო მეტ მოთამაშეს მოიზიდავს".
- "სიკვდილით ვერ მოკვდებით, მაგრამ შესაძლოა ყველაფერი დაკარგოთ. აქ არ არსებობს თამაშის დამახსოვრების ფუნქცია. დიახ, თქვენ პროგრესს ვერავინ ვერ შეაჩერებს სანამ ხომალდი გყავთ, მაგრამ თუ მას ვინმე გაანადგურებს, თქვენ ყველაფრის გარეშე რჩებით - თქვნი ხომალდი თქვენი ყველაფერია".
No Man's Sky Trailer >>>
ძაან სერიოზული შთაბეჭდილება დატოვა ტრეილერმა პირველად რო ვნახე. რაღაც მსგავსი პროექტები ბევრი წამოვიდა ჩვენ დროს. ბევრი ინდი დეველოპერი ცდილობს რაღაც ამდაგვარის გაკეთებას, უბრალოდ რაც ნანახიმაქ ყველაფერი ძალიან დაბალ დონეზე გამოიყურება და ამ უსაზღვრო თავისუფლების უკან რეალურად არაფერი არ დევს. ამჯერადაც ბევრი არაფერია არაა უშუალოდ გეიმფლეი მექანიკაზე ცნობილი, მარა ვიზუალური თვალსაზრისით ნამდვილად გამოირჩევა სხვებისგან. პირადად მე დიდი იმდეით ველოდები და რამე საინტერესო თუ გახდება პროექტის შესახებ ცნობილი აუცილებლად დავწერ.