"მე რათქმაუნდა მინდა, რომ მოთამაშეებმა თამაში მხოლოდ ერთხელ გაიარონ... იმიტომ, რომ თვით ცხოვრებაა ასეთი. ცხოვრებაში თქვენ მხოლოდ ერთი შანსი გეძლევათ. მე კი მინდა, რომ თამაშიც ზუატად ესე შეიგრძნონ."
"მე იმ ხალხის საწინააღმდეგო არაფერიმაქვს ვინც რამდენჯერმე ამახსოვრებს თამაშს იმის გამო, რომ შემდგომში არასასურველი დასასრული თავიდან აირიდოს, მაგრამ თუ თქვენ გინდათ, რომ Heavy Rain-ისგან ნამდვილი სიამოვნება მიიღოთ, ჯობია იგი ერთხელ დამთავრების შემდეგ თავიდან არ დაიწყოთ, ასე თქვენ საკუთარ ისტორიას შექმნით. იგი იქნება მხოლოდ თქვენი. მე ვთვლი, რომ თამაშის თავიდან გასვლას შეუძლია მისი საოცარი სამყაროს მოკვლა."
Update: Sony-ის წარმომადგენელმა CVG-სთვის მიცემულ ინეტვიუში განმარტა, რომ თამაშის ახალ ინტელექტუალურ საკუთრებაზე გამოშვება და ამასთანერთათ ისეთის როგორიც Heavy Rain-ნია, ძალიან დიდ რისკთან არის დაკავშირებული, მაგრამ Sony-ში გულწრფელად ჯერათ, რომ თამაში ინდუსტრიის გარდატეხვის მაუწყებელი გახდება.
«ჩვენ Sony-ში ნამდვილად რისკზე მივდივართ, როდესაც ორიგინალურ და ინოვაციურ ინტელექტუალური პროექტების გამოშვებას ვიწყებთ, რომელთა სიაშიც Heavy Rain ნამდვილად მოხვდა.».
«მემგონი, რისკის დონე საგრძნობლად დაბლა იწევს იმ შემთხვევაში თუ შემქმნელების ჯგუფს ნამდვილად სჯერა საკუთარი პროექტის. ედვარდი, გოლიომი და მთელი Quantic Dream-ის გუნდი ჩვენზე თავიდანვე დიდ შთაბეჭდილებას ახდენდნენ, საქმე მხოლოდ გამოცდილებაში არარის, ჩვენ დიდი ინტერესით ვადევნებდით თვალყურს სხვადასხვა თამაშის დემონსტრაციებს რომლებსაც ისინი Heavy Rain-ზე მუშაობის დროს გვაცნობდნენ».