გამითავდა სათამაშო და ჯერ Hitman 2 ვცადე მივშალე 1 საათში, მერე Shadow of Tomb Rider-ს (ახალს) მივადექი. Tomb Raider-ს რო ვთამაშობდი ეგ მოთხოვნილება გავთიშე ბოლოდე და როგორც პროსტა თამაში დავიწყე. ერთი 40% გავიარე მთავარი კამპანიის.
დადებითი: აქ ბაზური Entertainment Value, უმეტესად შეიძლება გართობა, მაგრამ მომენტებში მოსაწყენია. კომბატს და stealth-ს არაუშავს. პლატფორმინგიც ნორმალურია მთავარ მისიაზე. არქიტექტურულად საინტერესო ადგილები ეძრობა.
უარყოფითი: სიუჟეტი მოსაწყენია, დიალოგები უხერხული. ლარას საშინელი სახის მიმიკები აქ, დამღლელად არის განაწილებული ოპციონალური კონტენტი და არ გამისწორდა ექსპლორაცია მაგის გამო. სკილ სისტემა უაზროა. საიდ ქვესტები ბუტაფორიული გრაინდია უაზრო სიუჟეტებით და 20 წლისწინანდელი Fed -ex დიზაინით.
და რაც ალბათ ყველაზე მეტად მომხვდა თვალში: დედის პრ**ი აქ ჩამოსახევი თავზე არტ დირექტორს ერთერთი ყველაზე ეგზოტიკური და ხასხასა ფერების სავსე ენვაირომენტის და კულტურის რაღაც გადარეცხილ, სერ, მოსაწყენ ტონალობაში მოწოდებისთვის. რამდენი კაი ხედი ეძრობა იმდენი ფიზიკურად ვბრაზდები რომ გადარეცხილ, ჩაბნელებულ იდიოტობას ვუყურებ. (Reshade-ი ვცადე მაგრამ დიდად ვერ შველის)
ზოგადად თამაშს ბევრი რამე აქ რაც ზოგადად ძალიან მიყვარს, მაგრამ მთელი ბუკეტია ამის ისეთი შესრულების რომელსაც ვერ ვიტან. კონკრეტულად ამ თამაშს ვერ დავაბრალებ, ზოგადი ცუდი AAA ტრენდები და Uncharted-ის უნიჭოდ კოპირების შედეგია ეს ყველაფერი.
პირველ რიგში Hand Holding და მუდმივი სიუჟეტური წნეხი ძალიან გამაღიზიანებელია. არ მაცლიან წყნარად თამაშს. ყოველ ფეხის ნაბიჯზე რაღაცა ხდება რაც ნორმალურ გეიმპლეი Flows წყვეტს და მართმევს კონტროლს პერსონაჟზე. ან სინემატიკია, ან გირეკავენ და ნელა იწყებს ლარა სიარულს. ან ხეპრულად მიგიტრიალებენ კამერას რომ რაღაც დაგანახონ. იმის გათვალისწინებით რომ არც საინტერესო და არც ეფექტურია მაგ სცენების უმეტესობა ორმაგად დამღლელი ხდება.
მეორე ცუდი განაწილებაა ოპციონალური კონტენტის. ელემენტარული რო არ ესმით. აღმოჩენის მუღამი რო აცალონ მოთამაშეს. ყველაფერი რაღაც აჩივმენტზეა მიბმული, ან რუკაზე ან hud-ში იკონკა დატანილი, ან ნოტიფიკაციები ამოდის 2 მეტრში სამარხია შენგანო. ვითომ ადამიანისგან ხელუხლებელ რაღაც ჯუნგლებში გაგდებენ და სადაც არ უნდა მიიხედო ამათ მესიჯებს და იკონკებს ვერ გაექცევი. "გამოსაკვლელი" უკვე "გამოკვლეული", დახარისხებული და ანბანის მიხედვით პაპკებში ჩაწყობილია და რა აზრი აქ ეგეთ ექსპლორაციას მე ვერ ვხვდები. უბრალო რუტინულ სამუშაოდ იქცევა მაგისი შესრულება.
(ამის ნაწილის გათიშვა შესაძლებელია სირთულის დონით და ოპციებით, მაგრამ იმდენად ფონთან გაერთიანებულია ინტერაქტივი რომ გრაინდად იქცევა ფონის და ინტერაქტივის გარჩევა ერთმანეთისგან.)
მესამე RPG-ს მეტი ელემენტების ჩადებაა. იდეაში ძალიან გამისწორდებოდა Open World Action Adventure -ი RPG World წყობით. მაგრამ პროსტა არ ესმით ეს როგორ უნდა ააწყო.
მოთამაშის ინიციატივით და ინტერესით მართული თავისუფალი ექპლორაციის და თამაშის მომენტზე აცრილები არიან. მაინც იგივე სწორხაზოვანი კინოს ექსპერიენსი დადგეს პროსტა სინემატიკებს შორის Grind-ინგის ადგილებს გიდებენ რომ თამაშის დრო გაიზარდოს.
და ამ დროს გამოსულია Legend of Zelda რომელიც მასიურად წარმატებულია და უდევს ყველას ხარისხიანი Game Design რეფერენსად და მაინც ამას აკეთებენ.
მოკლედ Open World სამყაროში დადგმული "სწორხაზოვანი კინოს" დედა შ*** მე პირადად. ან აიყვანონ Creative Director-ები რომლებსაც ესმით რომ მოთამაშისთვის აკეთებენ თამაშს, ან მოაშორონ ეს ზედმეტი გეიმპლეები და დაადგმევინონ სწორხაზოვანი კინო.