Mortal Kombat 11, PC, Xone, PS4 / Fighting / სრული პრევიუ

კონკრეტული თამაშები < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
Riddick
Posts: 11826

Mortal Kombat 11

Unread post#1 » 25 Mar 2019 02:07

>>>

ცენტრალური სიუჟეტი სათავეს იღებს MKX დასასრულისთანავე და ვითარდება რეიდენის გარშემო. რეიდენზე, შინოკის დამარცხების შემდეგ, დემონური ენერგია გადადის, რაც მას გაცილებით დაუნდობელ ღმერთად გარდაქმნის. იგი გადაწყვიტავს, რომ დედამიწის პოტენციური მტრები ძალიან დიდი ხნის განმავლობაში რჩებოდნენ დაუსჯელები, რის გამოც ყველა მათგანს ერთიან ბრძოლას უცხადებს.
მის საპირისპიროთ საქმეში ქალი პერსონაჟი, დროის მცველი და გალაქტიკის არქიტექტორი, ქრონიკა ერთვება. მოცემულის გამო თამაშში ბევრი დროის პარადოქსი, წარსულში მოგზაურობა და პერსონაჟების გაცოცხლება გველის. ეს სიუჟეტური ფინტი სავარაუდოთ MK სამყაროს არეულ და ლოგიკურად ერთმანეთთან დაუკავშირებელ მოვლენებს კიდევ უფრო არევს, მაგრამ მეორეს მხრივ მოთამაშეებს დიდი ხნის მონატრებული გმირებით თამაშის საშუალებას დაუბრუნებს.

გეიმფლეის მხრივ ორი ცენტრალური ცვლილება გვექნება. პირველ რიგში, მოთამაშეებს აღარ ექნებათ ერთი მთლიანი ენერგიის შკალა ყველა ილეთზე. ამიერიდან მათი რაოდენობა გაიზარდა ორამდე. ერთი თავდაცვითი მოქმედებების შესასრულებლად, ხოლო მეროე თავდასხმითი. მომაბეზრებელი XRAY როგორც გაგება მთლიანად ამოღებულია. მის მაგივრად იქნება Tekken 7 Rage მსგავსი მექანიკა, სახელად Fatal Blow. აზრი - ძლიერი, სუპერკომბო, რომელიც არ ხარჯავს ენერგიას, მაგრამ ხელმისაწვდომი ხდება მხოლოდ 30% hp დასვლის შემდეგ. დარტყმის აცდენის შემთხვევაში, ფატალური დარტყმის საშუალება ხელახლა მოცეცემათ. თუ რათქმაუნდა უკვე მკვდარი არ იქენით.

მეორე ცვლილება გაცილებით საკამათოა. MK11 ამოღებულია სირბილის მექანიკა. არის მხოლოდ სწრაფი გაწევა და ბლოკირებული სწრაფი გაწევა. მოცემული ცვლილების გამო, ტელეპორტის გარეშე მებრძოლი გმირებისთვის მტერთან დისტანციის შემცირება შესაძლოა პრობლემატური გახდეს.

და კიდევ ერთი პატარა ცვლილება. დარტყმის მომენტალური ბლოკირების შემთხვევაში, თქვენ კონტრ დარტყმის განხორციელების შანსი მოგეცემათ, რაც მომდინარე DPS მთლიანად აგაცილებთ.

რელიზზე თამაში იქნება 25 პერსონაჟი. 26 შაოკანის მიღება, MK11 წინასწარი შეძენის გაფორმების შემთხვევაშია შესაძლებელი. დაანონსებული ახალი პერსონაჟებიდან გვყავს ქრონიკის ერთგული მონა Geras.

თამაშის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ცვლილება გმირების კასტამიზაციის საშუალება გახდება. მოცემული ცვლილება დაკავშირებული არ იქნება ლუთბოქსებთან. იქნება ფასიანი DLC ახალი პერსონაჟებით, მაგრამ არა ლუთბოქსები (პერსონაჟების DLC გაპრავების მომენტი ფაითინგებში). კასტამიზაციისთვის საჭირო რესურსები უშუალოდ გეიმფლეიდან მოიპოვება.

ნითვების გმირზე მორგება, ორ მიმართულებათ არის დაყოფილი - ვიზუალური და ფუნქციონალური. თუ პირველის შემთხვევაში ყველაფერი გასაგებია, ანუ დეტალურად ვცვლით გმირის ვიზუალურ მხარეს. აი ბონუსების შემთხვავში, თუ რეალურად რა პარამეტების შეცვლა იქნება შესაძლებელი, ჯერჯერობით გაუგებარი რჩება. იმედია მსგავსი ექსპერიმენტები თამაშის საერთო ბალანსთან მიმართებაში პრობლემებს არ გამოიწვევს.

>>>

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#2 » 26 Mar 2019 13:49

Old Skool Vs. New Skool <3 )))


და ნუბსაც დავდებ, ძაან კრუტოი ტრეილერია :hang:

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#3 » 26 Mar 2019 15:03

ეს ახალი თაობა მაგრა მისუქებს. ძველს შეხედავ და ეგრევე ეტყობა რამხელა სტილია დაჭერილი თავიდანვე და რა მუღამი აქვს.
თითონ თამაში მაინტერესებს მარა ეს customization საერთოდ მიჯვავს განწყობაში. სკორპიონს რო ლურჯს ჩააცმევს ვიღაც გავკარი მასეთ სკორპიონს :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#4 » 26 Mar 2019 17:25

ვიზუალურად ბევრად მომწონს ვიდრე X, ანუ ფაქტია რო გრაფიკულად უფრო მაღალი დონისაა, მარა იმენა სტილი უფრო კლასიკურისკენააქ და არა რაღაც ბანძი ეგზოტიკა, რომელიც ვაფშე არ წავიდა. დალშე მომწონს კომბატის ელემენტების გადაკეთებაც. მაგ. X-რეი ყველა თამაშიდან ამოსაღები ნაგავია. ეფექტებიც აშკარად გემრიელიაქ. მარა აი კასტამიზაცია მაგრად მიტყდება მეც. ვაფშე არაა საჭირო. ვიზუალის შეცვლას კიდე აიტან და შეილება კაიც იყოს, თუ გემოვნებითაა გაკეთებული, მარა რაღაც სტატებს რო უმატებ ტანსაცმლით ფაითინგში ტიპს ვაფშე არ მესმის ეგ.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#5 » 31 Mar 2019 11:53

რამე კრუტოით თუ გინდათ დილის დაწყება
NetherRealm Studios

ბონუსების თემა აქაც ამოწეულია. როგორც ვარტყობ ვერავინ ვერ ხვდება ბალანსის თემა როგორ უნდა იყოს დაცული და ანუ იდეაში არც იქნება.
ეს სისტემა პირველად Injustice 2 გამოიყენებს და ალბათ მაგის იგროკებს უფრო ეცოდინებათ რაც არი ეს მოდიფიცირებადი პერსონაჟები.
ამხელა დაწოლას მრავალფეროვნებაზე აშკარად ონლაინის გამო აკეთებენ, მარა მე რაღაც არ მგონია ფასეულობა რო აღმოჩდეს ამის უკან რამე, მითუმეტეს კიბერსპორტული. მარა რავი, ვნახოთ.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#6 » 04 Apr 2019 12:02

Poison Ivy რაარი ეხა ეს

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#7 » 04 Apr 2019 12:06

ყველა ნაწილში რაღაც დოზით მძღნერი ხო უნდა ამატონ. აი ბიჭო MK4-ის მერე ფაქტიურად ერთი ნორმალური პერსონაჟი შექმნეს მარტო, კენში როა, ამდენი წელი რა *ლეობებს ქმნიან ვერ ვხვდები. ეს ბუნი მარტო არ ვარგა რა, ბუნი და ტობიასი როცა იყვნენ მაშინ ჰქონდა MK სერიებს შემოქმედებითი წინსვლა, ახლა მაქსიმუმ გეიმფლეიზე იბრეინსტორმინგოს ამან, დალშე მაგარი უგემოვნო კაცია
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: MK11

Unread post#8 » 04 Apr 2019 12:06

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#9 » 04 Apr 2019 12:08

დრიადკაა კი, პროსტო მართლა ივიდან მოუვიდოდათ ეგ იდეა Injustice-ზე მუშაობის დროს :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#10 » 04 Apr 2019 13:48

გვერდიდანაც აშკარად ეტყობა რო ვიღაც კარგი, იდეინი ტიპი იყო ადრე რომელიც აღარ ყავთ :) ძველი პერსონაჟები თავიანთი შარმით ქაჩავენ ამ სერიას დღემდე და ტიპებმა მართლა ვერაფერი ვერ დაამატეს კლასიკური სერიების მერე თითმის. სიამოვნებით ვნახავდი ამ ბოლო ნაწილებში დამატებული ჩარაქტერების სიას, სუ ესეთი გაუგებარი სისულელე ტიპები ყავთ, ვაფშე რო არღვევს MK სტილისტიკას.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#11 » 04 Apr 2019 14:46

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_M ... mbat_(1992) აი აქედან ჩამოუყევი და ნახე რა ხდება. MK4-ის ჩათვლით ტიპები ქმნიან მითოლოგიას, ავრცობენ კასტს გემოვნებიანად და Deadly Alliance-იდან გადახედე მერე :DDD

EDIT:
დაჟე MK4-ის კი არა, საბ ზირო მითოლოგიების პერსონაჟები არიან ვინც MK4-ში კაია - ფუჯინი, შინოკი, ქუან-ჩი. (მე არეულად მახსოვს საბ ზირო, MK4 და სერიალი რო გადიოდა).
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: MK11

Unread post#12 » 04 Apr 2019 14:54

11 სერია როა ერთი და იგივე გეიმპლეის და სეტინგის თამაშზე მიდის მუშაობა იქ უკვე ბუნების პარადოქსია კარგი კონტენტის დადება. სააკაშვილი რო არ ყავთ ჩასმული და მიკი მაუსი უკვე გასაკვირია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#13 » 04 Apr 2019 15:03

ბიჭო ანუ ნახევარი კასტის მოფიქრებას, 2-3-4 პერსონაჟი მოიფიქრონ და ისეთი რო სეთინგში კონსისტენციური იყოს, დაგაინტერესოს, აზრი ჰქონდეს და შარმი. სეთინგზე კიდე იმხელა ფილმ სთორიებს რო დებენ, დადგნენ გაამისტიურონ, განავრცონ, უქნიათ ადრე ავადსახსენებელ პერიოდში და ქნან ახლაც.
იმ ავად სახსენებელ პერიოდშიც MK Deadly Alliance-ში და MK Deception-ში ნახევარი კასტი იყო რაღაც ახალი მაიმუნობები. MK X-შიც იგივე ქნეს წინაზე. ახლა აქ ტენიან ამ რაღაც ყოვლად ბრტყელ და ცარიელ პერსონაჟებს. ლიუ კენგს რო ხან გამიზომბებ და ხან რაღაც ანდედ მეფეს გახდი რაღაზეა იქ ლაპარაკი :D არადა რამდენი ამგარი რამის გაკეთება შეიძლება იგივე იმ ჩინური მისტიური martial arts მუღამებით რითიც დაიწყეს.
გეიმფლეი სულ სხვადასხვა აქვთ და MK4-Armaggedon წლებში იყო ნაგავი 3D. 2D-ს რაც დაუბრუნდნენ არ მომიბრუნდება ენა რამე დავუწუნო.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#14 » 04 Apr 2019 21:58

MK მაგრად უხდება უარყოფითი, მარტოხელა ტიპები და არა მეფეები და საჯარო ფიგურები. პლიუს ზღაპრული რაცაა უნდა ამოიღო და გადააგდო, მარა აი ზოგი მითოლოგიური ბოროტი ღმერთიც საკაიფოდ წავიდოდა.

ეხა პროსტა ჩარაქტერების პაპკას გადავავლე თვალი, ესეთ ტიპებს დავამატებდი https://imgur.com/a/QhnscJO ღადაობა ერთი წესიერი სამურაი რო არ ყავთ ამდენი ხნის განმავლობაში (ნუ კენში იდეაში, მარა მე რაღაც ვერ აღვიქვავ მაგ როლში), ან ტვლიპინა ასასინი ))

ასევე ძაან მოუხდება პანკ რობოტები და კიბორგები.

DLC ში სიამოვნებით ვნახავდი ბლეიდს და რიდიკს, ფანიშერსაც შეილება გაექაჩა, იგივე არჰემის კამანდიდანაც ბევრი მოუხდებოდა, ლარა კროფტიც გამისწორდებოდა.
მემგონი უნდა ამიყვანონ თიმში

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#15 » 04 Apr 2019 22:20

სამურაი არმორი შაოკანს აცვია შქმნის დღიდან :D ამიტო მარტო კენში გვრჩება კატანიან ტიპად.
კიბორგებიც რავი, ჯექსის ხელები, კენოს ლაზერი, საირაქსი, სექტორი და სმოუქი მგონი საკმარისად ქნეს ეგაც თავის დროზე. კაგად თუ იზავენ ახალზეც არ ვიტყვი უარს.
ასასინზე რავი, ეგ დიუნას კაცი კენოსთან არის ახლოს, მელოტი და დანიანი :D:D მარა რავი კი რაღაც ახალი გილდია ალბათ კარგი იქნებოდა მაინც.
იდეაში მთავარია ხარისხინად გააკეთონ თორე სიმრავლით და მრავალფეროვნებით ბევრს აკეთებენ და მერე არცერთი არ ვარგა.

ზღაპრულის გამოკლებაზე ვერ დაგეთანხმები, ეგაა იდეაში MK-ს მთავარი შარმი და ეს Shang Tsung-ის სოულნადოები და Quan Chi-ის ბნელი მაგიური რიტუალები კაკრაზ მაგრად უხდება, ჩინური მისტიური მუღამია დაჭერილი ოკულტურ ნაზავთან. ნუ ეს დრიადკა მაგარი სირობაა და ის დროის ღმერთი ქალიც, ფუჯინი და რაიდენი მშვენივრად ერგებოდნენ ღმერთების როლს, საბრძOლო ხელოვნების მფლობელები რო არიან ეგენიც და რო დახეტიალობს რაიდენი და ცალკე ცდილობს დედამიწელების დაცვას.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#16 » 04 Apr 2019 23:04

კაჩოკი ევროპელი ტიპი სკილეტიანი ჰელმეტით და ორხელიანი ჰამერით წესიერი სამურა შენთვის ძმა? )))

შანსუნგი და შინოკი არასდროს არ მომწონდა, კაკრას მაგ ჯადოქრული ესთეტიკის გამო (აი კუანჩი კიდე ორიგინალური ტიპია კი), მარა არასდროს არ იყვნენ ის პერსონაჟები რომლებიც სახეს ქმნიდა თამაშის, დაჟე რომც შეექმნათ, შეგილია ამოიღო მსგავსი ტიპები ვინც ყავთ და მიხვდე რატო დავწერე ის რო ზღაპრული პერსონაჟები არ უხუდებათქო (Kotal Kahn არი ჩემი ფავორიტი). პროსტა ეხა ეგ საკამათოთ არ დამიწერია, გემოვნების ამბავია.

ხო ანუ კიბორგებში და მუტანტებში არ მიგულისხმია არ არიანთქო, პროსტა მაგ მიმართულებით რასაც აკეთებენ კაკრას ისინი ყველაზე სახასიათო ტიპაჟები გამოსდით. პანკის სტილში უფრო თუნდაც Cyberpunk ესთეტიკა ვიგულისხმე, ეგეთი ტიპის რობოტებიც მოუხდება.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#17 » 04 Apr 2019 23:13

არმორი აცვიათქო :D აი როგორც დარტ ვეიდერს გერმანული ჰელმეტი ახურავს. ანუ ეხლა წარმოიდგინე სხვა ტიპს რო აცმევენ იგივე მუღამში სამურაი არმორს და კატანას აჭერინებენ, ვინ უნდა იყოს მასეთი გმირი შაოკანის ბიძაშვილი? :DDDD ნუ კიმონო ჩააცვან თუ უნდათ :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11826

Re: MK11

Unread post#18 » 04 Apr 2019 23:27

ეგეთი ტიპია კენში კაკრას და გავს მინდა მეცვას შაოკანივით ტიპს :) რობოტი სამურაი მინდა ვინმე იოშიმიცუს სტილში, აი ესეთი

User avatar
SLaYeR
Posts: 6196

Re: MK11

Unread post#19 » 04 Apr 2019 23:44

რავი ლორის პონტშI თუ მოუნახავენ ახსნას მოსულა ჩააცვან.
ადრე რეიკოს ენდინგში MK4-ში შაო კანის ნიღაბს იკეთებდა და მთელი სპეკულაციები წავიდა.
მერე დადგნენ და https://vignette.wikia.nocookie.net/mkw ... 0621140005 ეს ზმანი ჩააცვეს მიმსგავსებული და თან ვერაფერი ვერ ახსნეს, ხოდა იმის მერე კაცი ჩარეცხეს და აღარც გამოუყენებიათ :DDDD არადა ბევრის ფავორიტი პერსონაჟი იყო, ახალი ნინჯა და რამე
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.


Return to “Game”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 152 guests