ცენტრალური სიუჟეტი სათავეს იღებს MKX დასასრულისთანავე და ვითარდება რეიდენის გარშემო. რეიდენზე, შინოკის დამარცხების შემდეგ, დემონური ენერგია გადადის, რაც მას გაცილებით დაუნდობელ ღმერთად გარდაქმნის. იგი გადაწყვიტავს, რომ დედამიწის პოტენციური მტრები ძალიან დიდი ხნის განმავლობაში რჩებოდნენ დაუსჯელები, რის გამოც ყველა მათგანს ერთიან ბრძოლას უცხადებს.
მის საპირისპიროთ საქმეში ქალი პერსონაჟი, დროის მცველი და გალაქტიკის არქიტექტორი, ქრონიკა ერთვება. მოცემულის გამო თამაშში ბევრი დროის პარადოქსი, წარსულში მოგზაურობა და პერსონაჟების გაცოცხლება გველის. ეს სიუჟეტური ფინტი სავარაუდოთ MK სამყაროს არეულ და ლოგიკურად ერთმანეთთან დაუკავშირებელ მოვლენებს კიდევ უფრო არევს, მაგრამ მეორეს მხრივ მოთამაშეებს დიდი ხნის მონატრებული გმირებით თამაშის საშუალებას დაუბრუნებს.
გეიმფლეის მხრივ ორი ცენტრალური ცვლილება გვექნება. პირველ რიგში, მოთამაშეებს აღარ ექნებათ ერთი მთლიანი ენერგიის შკალა ყველა ილეთზე. ამიერიდან მათი რაოდენობა გაიზარდა ორამდე. ერთი თავდაცვითი მოქმედებების შესასრულებლად, ხოლო მეროე თავდასხმითი. მომაბეზრებელი XRAY როგორც გაგება მთლიანად ამოღებულია. მის მაგივრად იქნება Tekken 7 Rage მსგავსი მექანიკა, სახელად Fatal Blow. აზრი - ძლიერი, სუპერკომბო, რომელიც არ ხარჯავს ენერგიას, მაგრამ ხელმისაწვდომი ხდება მხოლოდ 30% hp დასვლის შემდეგ. დარტყმის აცდენის შემთხვევაში, ფატალური დარტყმის საშუალება ხელახლა მოცეცემათ. თუ რათქმაუნდა უკვე მკვდარი არ იქენით.
მეორე ცვლილება გაცილებით საკამათოა. MK11 ამოღებულია სირბილის მექანიკა. არის მხოლოდ სწრაფი გაწევა და ბლოკირებული სწრაფი გაწევა. მოცემული ცვლილების გამო, ტელეპორტის გარეშე მებრძოლი გმირებისთვის მტერთან დისტანციის შემცირება შესაძლოა პრობლემატური გახდეს.
და კიდევ ერთი პატარა ცვლილება. დარტყმის მომენტალური ბლოკირების შემთხვევაში, თქვენ კონტრ დარტყმის განხორციელების შანსი მოგეცემათ, რაც მომდინარე DPS მთლიანად აგაცილებთ.
რელიზზე თამაში იქნება 25 პერსონაჟი. 26 შაოკანის მიღება, MK11 წინასწარი შეძენის გაფორმების შემთხვევაშია შესაძლებელი. დაანონსებული ახალი პერსონაჟებიდან გვყავს ქრონიკის ერთგული მონა Geras.
თამაშის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ცვლილება გმირების კასტამიზაციის საშუალება გახდება. მოცემული ცვლილება დაკავშირებული არ იქნება ლუთბოქსებთან. იქნება ფასიანი DLC ახალი პერსონაჟებით, მაგრამ არა ლუთბოქსები (პერსონაჟების DLC გაპრავების მომენტი ფაითინგებში). კასტამიზაციისთვის საჭირო რესურსები უშუალოდ გეიმფლეიდან მოიპოვება.
ნითვების გმირზე მორგება, ორ მიმართულებათ არის დაყოფილი - ვიზუალური და ფუნქციონალური. თუ პირველის შემთხვევაში ყველაფერი გასაგებია, ანუ დეტალურად ვცვლით გმირის ვიზუალურ მხარეს. აი ბონუსების შემთხვავში, თუ რეალურად რა პარამეტების შეცვლა იქნება შესაძლებელი, ჯერჯერობით გაუგებარი რჩება. იმედია მსგავსი ექსპერიმენტები თამაშის საერთო ბალანსთან მიმართებაში პრობლემებს არ გამოიწვევს.