SLICE, პროექტი

პროდუქცია < ანონსი < რელიზი < მიმოხილვა < გამოცდილება < ანალიზი < ჩემი პროექტი
User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#21 » 10 May 2018 20:05

1 საათში დარელიზდება \o/

ჯერჯერობით ხუთმა კურატორმა ითამაშა და ხუთივე რეკომენდაციას აძლევს. ვნახოთ იუზერ რევიუები რას იზამს
I won't miss.

Riddick
Posts: 11833

Re: SLICE

Unread post#22 » 11 May 2018 08:28

ეგეთი მინიმალისტური, შედარებით იაფი და ხარისხიანად გაკეთებული ვეშები ქაჩავს სტიმზე კაკრას. შანსი აშკარად გაქვთ.

Riddick
Posts: 11833

Re: SLICE

Unread post#23 » 19 May 2018 15:16

პირველ შესვლაზე მომცა ნახევარი ეჩივმენტი :) მარა ეგ მარტივი გასასწორებელი იქნება.
ეხა დავიწყებ შეხედულების ჩამოყალიბებას და ზოგადად რაც მომხვდა თვალში ჩამოვწერ.

რადგან პირველივე შესვლაზე მომცა ნახევარი ეჩივკები, დავინახე რო მაგარი განსხვავებულია ერთმანეთისგან, ასეობი და ის კაცის ვიზუალიანი ჯილდოები ძაან კონტრასტულია ერთმანეთთან და ეგ ეგრე იყო გათვლილი? მე რაღაც ნიტოდ აღვიქვი.
მენიუ - თავიდან რო ჩავრთე ვერ მივხვდი რა ხდებოდა. ტურებზე რო მიგაქ კურსორი არანაირად არ რიაგირებს, რის გამოც ვერ ხვდები ერთი მთლიანი ობიექტია ეს ტურების, თუ დაყოფილია. + ძაან რთულია გასული და გასასვლელის გარჩევა, ეხა კი დავამუღამე მარა იმ * ვაფშე არ იმუშავა ინტუიტიურად ჩემზე (მგონი რამე უფრო გასაგები და თვალში მოსახვედრი უნდა).
ვერ დავამუღამე ეს ღილაკებიც. მგონი ტექსტითაც რო ეწეროს უკეთესი იქნება, რადგან ამითი ტურის წარმატებულად დახურვის გარეშეც შეგილია სხვაზე გადასვლა და ეგ აღნიშნული უნდა იყოს რამენაირად (თქვენ არ გაგივლიათ ტური, მაინც გნებავთ ახალზე გადასვლა, ან რაღაც ამდაგვარს ითხოვს მგონი) + პლიუს შუაში რაცაა ეგ ვერ მივხვდი რა იყო და მთლიანობაში ღილაკებად აღვიქვი სამივე.
ეს სპეციალურად ვჭერი და გავბაგე, შეზღუდვა რო იყოს გაჭრის რაოდენობას აღარ გატეხავს არავინ თამაშს.

ეხა პლიუსები.
მთლიანობაში ძალიან კარგად აღიქმება. ბოლოს ფაზლებით როდის ვიკაიფე არ მახსოვს, მარა აქ არი მუღამი ნაღდად. ეს ფიზიკის ელემენტი ძაან ინტერაქტიულს და საინტერესოს ხდის მსგავს ფაზლებს.
ძაან მომეწონა ის იდეა რო თუ ვერ გადიხარ შეგილია სხვა ტური ითამაშო და მერე დაუბრუნდე ამას. ყველანაირი ხუმრობის გარეშე ვთვლი, რომ გაპოლიშებული ტელეფონზე რო გამოვიდეს ეს, ერთერთი საუკეთესო იქნება მსგავსი გაჯეტისთვის.

გამისწორდებოდა.
აი მაშინარიუმის მსგავსი ჰინტების მექანიკა რო იყოს ტურში რამე. ანუ თუ ვერ ხვდები როგორ გახვიდე, არი მინი თამაში, სხვა მექანიკა, რომელიც გაძლევს რაღაც მინიშნებას.
გამისწორდებოდა მეტი ეფექტები. ვთქვათ რა კუბიკსაც ჭრი "სმუუთ" ციმციმს რო იწყებდეს, ან ნათდებოდეს წამიერად - ზოგადად ეფექები, იმისთვის რო უფრო გაგრძნობინოს რასაც აკეთებ.
თითონ მენიუში ის ტიპები რო დავინახე, გაასწორებდა ანიმირებულები რო იყვნენ და რამეს აკეთებდნენ + იძახდნენ, 5 ფანჯარა ხოა ტურების და ხუთივეზე სხვადასხვა პონტში (მემგონი მაგრად მოუხდებოდა)

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#24 » 22 May 2018 16:06

ძაან სწორი feedback-ია, ამ და კიდევ სხვა რაღაცეების შეცვლა-დამატებას ვაპირებ ცოტა მერე. ცოტა ლეველებსაც მინდა შევავლო ხელი და ისეთ დეტალებსაც, როგორიც მენიუზე მაუსის გადატარებისას ვიზუალური რეაქციაა. მობილურზე ალბათ არ გამოვუშვებ ამ განახლებამდე (პახოდუ ზომებზე მუშაობაცაა საჭირო მობის ეკრანზე კარგად გადასაყვანად).

ეჩივმენტები დაიფიქსა მთლიანად, ვიზუალს რაც შეეხება ასოები თამაშის გასვლასთან ერთად გეხსნება, არტები special ეჩივმენტებია და ზოგს ვერ გახსნი 'პროსტა ტაკ' გასვლით.
I won't miss.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#25 » 27 May 2018 18:20

მესამე ვორლდში ერთი ლეველი ახლით ჩავანაცვლე (ერთერთი წინა ლეველის პრინციპს იმეორებდა, ახლა უნიკალურია) და ფერები დავაბალანსე.

ასევე:
ტურებზე რო მიგაქ კურსორი არანაირად არ რიაგირებს

დღევანდელ update-ს მოვაყოლეთ ლეველების ბოქსებზე გადატარებისას ვიზუალის შეცვლა (ნომრები იზრდება).
I won't miss.

User avatar
Shut
Posts: 329
Contact:

Re: SLICE

Unread post#26 » 29 May 2018 19:02

დავხურე და ძაან მაგრად გამისწორდა, ყოჩაღ ნუკრი. კარგი ქენი რო ბევრ სვლიანი ლეველები არ გააკეთე ბევრი, 5 იანი იყო 1 მგონი და საკმარისი :o)
ცოდვააო, აღარ მიგიღებენო.

Riddick
Posts: 11833

Re: SLICE

Unread post#27 » 29 May 2018 19:41

მე ვერ დავხურე ჯერ მარა საკაიფოთ ვისლაისე გუშინ )) თან მუღამს გაძლევს, ანუ სოლვი დაკმაყოფილების გრძნობას გიჩენს და ეგ მაგარი ფასეული მომენტია + ფიზიკა ნახევარ საქმეს თითონ იღებს თავის თავზე, უნიკალური მომენტების შექმნის პონტში და ეგეც მუშაობს.
უნდა მივხურო თუ მეყო მისტრესილი ტვინის IQ )))

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#28 » 30 May 2018 17:38

მაგრად მიხარია თქვენ თუ კმაყოფილები ხართ \o/
ახლა ახალ ლეველებზე ვიწყებ მუშაობას, საინტერესო მიგნება მაქვს და წესით მინიმუმ 20+ ხარისხიანი ლეველი უნდა დავდო. DLC-დ შევაგდებთ როცა მზად მექნება.
ასეთი იდეა მაქვს: სათამაშო სცენას ორად ვყოფ, სიმეტრიის ვარიანტში, და ერთ მხარეს გაკეთებული გაჭრა სარკისებურად მეორე მხარესაც მოხდება. ვნახოთ რა შედეგებს მოიტანს :bats:



რამე ახალი და საინტერესო მექანიკის იდეა თუ მოგივათ - მითხარით და შეიძლება DLC-ში იხილოთ :D
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6198

Re: SLICE

Unread post#29 » 30 May 2018 17:41

მაგნიტები დადე რა მოძრაობაში, მაგარი გასართობი გამოვა :D
შუაზე გაყოფილი ლეველებიც შეიძლება, საპირისპირო გრავიტაციები რო იყოს.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#30 » 30 May 2018 18:03

ცალკე მაგნიტს ალბათ არა, მარა ერთერთი ბლოკი შეიძლება გავაკეთო სხვებს რო იზიდავდეს :D

SLaYeR wrote:მაგნიტები დადე რა მოძრაობაში, მაგარი გასართობი გამოვა :D
შუაზე გაყოფილი ლეველებიც შეიძლება, საპირისპირო გრავიტაციები რო იყოს.

ეს ლოგიკური გაგრძელებაი ქნება იმის რასაც ახლა ვაკეთებ, thx.
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6198

Re: SLICE

Unread post#31 » 30 May 2018 18:09

ბიჭო ხო მიზიდვებს ვამბობ, ეხლა ხო მხოლოდ გრავიტაცია მუშაობს და "მაგნიტი" ფაქტიურად რაღაც ობიექტი ან პლატფორმა იქნება რომელსაც გრავიტაციული ველი ექნება :D ესაც ლოგიკური გაგრძელება მგონია არსებულის. მაგ: მიაწებე იმ გრძელ პლატფორმას მოჭრილი ნაწილი და შემდეგ ჩაჭერი, დაატრიალე და ამ მიწებებულით აიღე სამკუთხედი.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#32 » 30 May 2018 18:36

აჰა ყველა ვარიანტში სანახავია ფიზიკა როგორ იმუშავებს. ჯერ სიმეტრიის ფაზლებს ჩავუჯდები და შეიძლება ცალკე DLC-დ მივცე გრავიტაცია ან სიმეტრიის დარქ ლეველებში შემოვიყვანო ეგ ობიექტი.
I won't miss.

Riddick
Posts: 11833

Re: SLICE

Unread post#33 » 30 May 2018 18:38

პორტალები ნუგზარ :) პორტალები გაასწოურებს მგონი

User avatar
SLaYeR
Posts: 6198

Re: SLICE

Unread post#34 » 30 May 2018 18:39

ხო დაალაგე და გაამტესტინე სანამ მთლიანად ჩამოაყალიბებ და მოგცემ ფიდბექს :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#35 » 30 May 2018 22:51

პორტალი ნაცადია და არ გამოვიდა. მოჭრილ და ორიგინალ ობიექტს ერთ ტიპად აღიქვამდა და ორივეს უცვლიდა პოზიციას სცენაზე და დავიკიდეთ მერე :D
I won't miss.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#36 » 04 Jun 2018 18:09

Indie Gala-ს ბანდლში გაიჩითა ვაჟკაცი
I won't miss.

Riddick
Posts: 11833

Re: SLICE

Unread post#37 » 04 Jun 2018 20:32

DLC !!! ფასი მთლიანი თამაშის მინიმუმ 3-5 დოლარამდე მაინც რო აიყვანოს !! კააააა

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Re: SLICE

Unread post#38 » 04 Jun 2018 22:55

ბიჭო მაგას ვაკეთებ :D:D:D
ბოლოს მობილურზე $60-ად გავყიდი

კაააააა!!!
I won't miss.

Return to “Digital”



Who is online

Users browsing this forum: MSN [Bot] and 3 guests